A venit timpul pentru petrecere.. Eu m-am îmbracat într-o rochie neagră cu mânecile din dantelă și puţin decolteu.. Și intr-o pereche de sandale arginti ca cele din poză.
Iar Bella tot intr-o rochie neagra cu volănase jos .
Am mers la petrecere acolo erau o mulţimee de baiaţi frumoși şi musculoşi şi etc.... Era o piscină imensă în aceea curte era o vila unde erau mulţi oameni. Am intrat si noi înauntru să ne luăm ceva de băut....
Acel baiat, baitul acela din visul meu nu se poate e ceva incredibil.. acel baiat există .
-Bella, tu îl cunosti pe acel baiat? -Da, îl cunosc. Ce e îneregula cu el de esti aşa de sperată ? -Nu, nu sunt sperata . Doar cât ca acel baiat imi e foarte cunoscut... - Hai fata sa mergem sa bem ca vreu sa ma distrez in seara asta :)) - Hai nebuno :)))Eram putin ametita si am mers afara sa i-au putin aer si sa fumez o tigara
~Kirra si Justin~- Hei frumoaso îţi place petrecerea ? - Da, îmi place ma distrez. - Ma bucur, dar apropo cum de fumezi ? - O pei.. simplu si usor , nu vrei si tu ? - Nu, mersi si eu am :))) Vrei sa vi sa ne mai plimbam sa ne mai cunoastem putin ?
- Da, de ce nu .
- Pe mine ma cheama Justin poate te-a spus Bella , da mi-a spus si mai mi-a spus ca esti si foarte frumos si bun la pat :))) - Aici nu te pot contrazice :)) - Tu si Bella ati fost impreuna ? - Da, mai de mult dar acum nu mai e nimic intre noi :)
- Pei ce sa întâmplat?
- Poveste lungă..
- Am timp asa că zi
- Pei, eu am primit o bursă la o universitate din veneţia si a trebuit să plec pentru un an . Înainte cu o săptămână i-am spus că plec ea sa supărat foarte tare n-a mai vorbit cu mine până în ultima zi, după a venit la mine si acea zi am petrecut-o doar cu ea.. Iar după ce am plecat nu am mai ţinut legatura. Si acum suntem doar amici.. ;)
- Trist... :-( tot acum un an si eu mi-am pierdut iubirea vieţi mele... a avut o boală si ca să nu mă facă să sufar si mai mult s-a sinucis.. :/
-O doamne îmi pare rău...
-Nu e nimic.. spun eu stergandu-mi lacrimile din ochii
-.Ştii sa făcut târziu si eu cu Bella trebuie să plecăm... mi-a făcut placere să vorbeasc cu tine. ;) pe curând
-.Si mie la fel.. pa-pa... :*-Hai târfa mică să plecăm că se face târziu.
-Haide, auzi Bella pot dormi în seara asta la tine, vreau sa vorbim despre ceva..
-Desigur , haide sa plecam .V-a plăcut aceast capitol ?
Ce credeţi că vrea să vorbească Kirra si Bella? Eu zic să citiţi în continuare dacă vreţi să aflaţi.
Pupici :* :*
CITEȘTI
Magia Dragostei- In Curs De Editare
RomanceDragostea este ceva minunat pe care nu o primeşti când vrei în această carte vei vedea ce înseamnă dragostea. Uneori magia dragostei te cuprinde atunci cand te astepti mai putin...