Partea a XI-a

5.6K 403 23
                                    

Începând de azi și volumul al doilea al seriei Pasiuni electrizante se află la comandă pe site-ul Editurii Stylished, de asemenea primul volum, Electrizant, beneficiază de o reducere de 50 %. Vă mulțumesc! Fără voi n-ar fi fost posibil!

                Cerința ei mă doare și-mi răscolește amintirile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cerința ei mă doare și-mi răscolește amintirile. Nu sunt un monstru și i-o spun, iar ea confirmă, însă nu vrea să-mi spună ce s-a întâmplat, de ce a fugit.

Se împlineau șase luni de relație și am vrut să-i fac o surpriză, o cină romantică la Jay acasă. Pe fratele meu l-am rugat să dispară din peisaj seara aceea, cum mă ruga și el când se întâlnea cu Anna. Eram emoționat doar la gândul că vom fi noi doi împreună, întreaga noapte. Nu-mi făcusem planuri în legătură cu ce se va întâmpla, voiam numai s-o am lângă mine. Am pregătit mâncarea care mi-a ieșit destul de bine, având în vedere că am gătit doar de câteva ori, însă părea a fi norocul începătorului. Am pus masa, am aprins lumânările și îmi frângeam mâinile în așteptarea ei. M-am ridicat și am început să măsor camera în lung și-n lat, până când soneria de la ușă mi-a făcut inima să-mi tresalte.

Am deschis ezitând puțin în cadrul ușii, fiindcă am rămas blocat de frumusețea ei. Avea părul lăsat liber în unde line ce-i încadrau fața gingașă, iar trupul era evidențiat de rochia care cădea în falduri pe rotunjimea șoldurilor până la mijlocul pulpelor. Decolteul dezvăluia o parte din pielea fină și lăsa la vedere sânii ce se umflau deasupra lui. Pulsul mi-a luat-o la trap și mâinile îmi tremurau ca unui adolescent la prima întâlnire. Am inspirat adânc și mi-am regăsit cu greu stăpânirea de sine. Am surprins-o cu coada ochiului că mă studia și ea cu același nesaț, iar inima mea s-a oprit efectiv un moment din bătăile ei haotice.

- Ce tâmpit sunt, poftește! mi-am dres vocea. I-am cuprins mâna în a mea să o conduc și fiori m-au luat în stăpânire. Și o simplă atingere era o descărcare a simțurilor. Ți-am gătit azi! i-am spus emoționat, încercând să-mi maschez emoția cu un ton vesel, însă palmele mi-erau transpirate. Deși și-a dat seama, Erika mi-a zâmbit dulce și m-a urmat până la masă fără să-mi elibereze mâna din strânsoarea ei delicată.

- Mmm, miroase bine, m-a complimentat în timp ce s-a așezat.

- Sper că-ți plac pastele, am ezitat până i-am văzut expresia feței.

- Le ador, tonul ei era atât de entuziast încât mi-a muiat sufletul.

- Chiar dacă nu le adorai, am ridicat din umeri, tot asta trebuia să mănânci, am zâmbit și ochii mei i-au întâlnit pe ai ei ce păreau în lumina lumânărilor de un verde crud ca al ierbii primăvara.

Am rămas vrăjit, hipnotizat de intensitatea dintre noi pe care și ea o savura, susținându-mi privirea. Nu știu câte minute am rămas așa, uitându-ne unul la altul. Un zgomot ciudat a întrerupt tăcerea. Ne-am râs amândoi și întinzând degetul în direcția ei am zis:

- Nu e de mirare că adori pastele, m-am înecat printre hohote, din moment ce stomacul tău face așa!

- Cred că aș putea mânca și cuie la cât mi-e de foame! s-a aplecat râzând peste masă.

- Hai că aduc mâncarea, am aruncat peste umăr în vreme ce mă îndreptam spre bucătărie. Am adus pastele aburinde și le-am pus pe masă. Sper că sunt comestibile, am zâmbit dar aveam emoții dacă îi vor plăcea sau nu.

- Ei, intoxicație n-o să fac, mi-a zâmbit și și-a umplut gura cu paste. Hmm, chiar sunt delicioase, a mormăit în timp ce mesteca.

Mă uitam uimit la fata asta extraordinară care a reuşit să mă atingă la un nivel atât de profund. Nu mi-am propus nimic, nu am făcut un plan în legătură cu ce îi voi spune, doar voiam să petrec timp în compania ei. Am ştiut de când am atins-o prima oară că e ceva unic între noi, chimia şi atracţia ce ne electriza până la fiecare por din piele. Simt că mi-a luat sufletul. O undă electrică mi-a trecut prin toate sinapsele nervoase şi mi-a invadat coşul pieptului care a devenit neîncăpător din cauza inimii care dădea să iasă. Nu ştiu ce a simţit ea, dar pentru mine a fost covârşitor. După ce mi s-au domolit bătăile de o intensitate haotică care îmi provocau respiraţia sacadată şi mă lăsau fără aer, mi s-a localizat la stomac ceva ce semăna cu fluturări uşoare. Continuam să le simt şi păreau să-mi amintească permanent că o iubeam. O iubeam! în acel moment mi se părea ciudat să repet chiar şi pentru mine. Nu am conştientizat până atunci sentimentele pe care i le purtam.

Pe tot parcursul cinei am rămas în liniște, fiecare fiind adâncit în propriile gânduri. Câteodată mă surprindea că o priveam pierdut.

- Mai dorești? am întrebat-o mai mult pentru a rupe tăcerea.

- Nu, muțumesc! a râs. Cred că dacă aș mai mânca fie și o îmbucătură, aș plesni! a zâmbit peste buza paharului de vin.

- Pentru noi, am ciocnit cu ea și am privit-o încercând să-i transmit tot ceea ce însemna pentru mine.

A înghițit în sec şi nu a spus nimic, uitându-se vrăjită la gura mea. Am mai făcut un pas şi eram faţă în faţă. Am ridicat-o de la masă. M-am aplecat încetişor şi i-am sărutat colţul gurii. Încercam să mă abţin să n-o sperii, deşi ardeam de dorinţă. Se părea că ea era nerăbdătoare fiindcă mi-a apucat părul în mână şi m-a tras spre ea. Am sărutat-o profund, încercând să-i demonstrez cât îmi păsa, cât de mult o voiam. Aveam impresia că gura ei e tot ce am dorit vreodată, atât era de dulce. Asaltul senzual ne-a lăsat fără suflare, dar nu am abandonat-o muşcându-i uşor buza de jos. A gemut în gura mea când i-am supt-o încet. Sunetele ei mă înnebuneau. Eram tare ca piatra şi abia am atins-o. Și-a dat capul pe spate şi şi-a pus şi mâna cealaltă pe umărul meu parcă încercând să se sprijinească. Sânii ei se mişcau pe pieptul meu în ritmul respiraţiei sacadate.

Mi-a trebuit toată stăpânirea de sine să n-o grăbesc. Am depus săruturi mici pe gâtul ei sugându-i din când în când pielea rozalie şi fină. Suspina cu mâinile în părul meu, trăgând din ce în ce mai tare. M-am îndepărtat puţin să-i admir sânii şi sexul mi-a zvâcnit dureros. I-am asaltat sfârcurile deja întărite sugând puternic. Cu o mână o ţineam de talie şi cealaltă am coborât-o în umezela ei dulce. Mi-am mişcat degetele încet în cercuri, apoi din ce în ce mai rapid, simţind cum se apropia tot mai tare de orgasm. Când mă așteptam să se elibereze, s-a încordat dureros ca un arc și a început să țipe isteric. Era aproape de inconștiență și nici nu știam ce să fac. M-am îndepărtat speriat privind în ochii ei tulburați de un întuneric pe care nu-l văzusem încă în ei.

- Oprește-te! a țipat, deși nici măcar nu o atingeam. Lasă-mă! clătina din cap ca și cum ar fi în mijlocul unui coșmar din care nu se putea trezi.

Cristalele inimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum