Cadoul

0 0 0
                                    

Este zi de sarbatoare in capitala. Oameni , elfi , orci , zane , orice rasa exista pe acest continent , se afla acum in capitala. Astazi este botezul primului print , viitorului rege. Astazi toti aliati oamenilor se vor arata in capitala cu daruri.
In fata castelului se stranse sute de mi de vietuitoare care mai de care cu daruri alese , dintre care numai cei mai importanti vor putea intra in castel.
Regele isi ia in brate copilu. Iese pe balcon si spune:
-Numele lui va fi Khal , in onoarea gardei mele regale. Garda regala este un orc pe nume Goro , care i-a salvat viata in trecut. Khal este numele primei capeteni a celui mai mare trib de orici , acest lucru castigand increderea si respectul orcilor.
Toata lumea a inchinat , orci au ramas in picioare si au facut un salut de onoare. Acesta find un obicei vechi de a lor. Salut care la inceput parea o lipsa de respect , dar regele incredinteaza copilul reginei si raspunde la salut corespunzator. Toate rasele au avut un moment de gelozie. Crezand ca orci vor avea avantaje in fata regatului. Dar al 6-lea rege era cunosct pentru faptul ca nu se uita la ce rasa esti , iar in ochii lui toti suntem la fel.
Portile se deschise si toata lumea venea cu daruri. Elfi aduceau aur sau nestemate. Orci aduceau armuri sau arme , elfi paduri veneau cu plante rare sau potiuni.
Si tot asa pana cand pe usa inrta-se un vrajitor. Nu era nici ultimul nici primul din acea zi , dar avea ceva special. O sfera alba in dar pentru Khal. Regele era curios , asa ca l-a intrebat:
-Ce este asa special la acea sfera? Zeci de vrajitori au fost prezenti azi , fiecare cu binecuvantari , talismane sau carti pentru magie. Ce este cu acea sfera?
-Aceasta sfera este tot ce micul Khal are nevoe. Raspunse vrajitorul cu o privire aroganta.
In acel timp Khal atinse bila care se topi si a devenit un metal lichid , avand o temperatura normala a unui organism si miscandu-se in jurul lui Khal.
-Ce este asta?! Intrebare regele nedumerit.
-Acest lochid e viu si va creste odata cu Khal. Atata timp cat Khal ia dat viata , ei vor fi mereu legati unul de altul. Nu exista lama ce sa il poata strapunge si cand va deveni matur va fi cea mai ascutita spada. Isi va schimba forma de la sabie la secure si de la scut la armura , va fi cum vrea Khal sa fie. Atunci acel metal lichid se invalui in jurul bratului lui Khal ca o armura pentru brat. Regele isi lua in brate copilul si incearca sa deslipeasca metalul de fiul sau , dar mereu se ducea la loc pe bratul lui Khal.
-Vrajitorule ce inseaman asta?! Intreba regele speriat.
-Asteapta , este viu , este un pui , asteapta sa creasca. Cand va ajunge ce trebuie sa ajunga , va fi un aparator a lui Khal , nu va fi moale , va fi mai tare ca ori ce material cunoscut vreodata.
Spusele vrajitorului ii lasa pe elfi in gelozie , ei stiau ce este defapt si o vroiau , dar nu o puteau lua. Khal a scos atunci pe gura primul sau cuvant:
-Khen...
Regele si-a ridicat fiul si a spus:
-Apoi aceasta arma vie se va numi Khen si vei fi legat de ea toata viata ta.

Vrajitorul nu a mai fost vazut de atunci. Desi se spune ca elfii il cauta cu disperare.
Crescand impreuna , Khal s-a dezvoltat mult mai repede. A reusit sa vorbeasca nu cu mult dupa botez , a avut primi pasi chiar in acea zi. La 2 ani facea calcule matematice si cunostea toate limbile vi. La 5 ani invatase si restul limbilor moarte pierdute prin documente. Iar la 6 ani a reusit sa il controleze pe deplin pe Khen , care mai mereu statea invelit in jurul bratului sau , chiar daca a deprins si o forma umana pe parcursul anilor.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

UltimulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum