1

14 2 0
                                    


Tak ľudia a je to tu. Konečne sme sa dohodli a dopísali prvú krátku a dokopy takú o ničom kapitolu. Ale je to len začiatok a my vám sľubujeme, že sa to čoskoro začne zamotávať. Dúfame teda, že náš príbeh neodhodíte hneď preč a pustíte sa do čítania. :) Všetky ohlasy nás veľmi potešia. 

#JM 

Šiel si po svoju novú kartu, ktorú si vybavoval ešte pred týždňom, keď ju práve najviac potreboval. Predsa len, tieto slovenské služby na úradoch nikdy neboli práve najrýchlejšie. Stepoval pred dverami a čakal, kedy sa konečne dostane na rad. Toto nekonečne dlhé čakanie ho ubíjalo. Keď sa mu konečne podarilo dostať von z budovy aj s úplne novučičkou kartou v peňaženke, vonku panovala hlboká a čierno-čierna tma. Ponorený vo vlastných myšlienkach kráčal dole ulicou mesta, radovej zástavbe domov. V jednom z nich býva jeho priateľka Anna, ktorá ho už netrpezlivo vyčkáva. Bola sama doma a obaja sa túto nečakanú príležitosť využiť. Keď sa dostal bližšie k jej domu a zbadal ju čakať vonku, jeho pery sa roztiahli do samoľúbeho úškrnu. Natiahla k nemu ruky a o malú chvíľu sa zvierali v pevnom objatí, ako keby sa nevideli už celú večnosť. Vchodové dvere sa za nimi potichúčky zabuchli a Viktor sa okamžite prisal na Annine pery. Ich jemné a opatrné bozky sa premenili na roztúžené a veľmi nedočkavé.

„Zostaneš tu na noc?" spýtala sa Anna, keď sa pre nedostatok kyslíka musela od Viktora odlepiť. Ten jej venoval odzbrojujúci úsmev a Anna sa pri jeho pohľade pomaličky menila na roztápajúci sa sneh. Jeho pohľad si totiž vysvetlila ako áno a tešila sa na príjemne strávený večer pri filme, miske pukancov a pohároch vína.

------

Ráno sa zobudil a hneď zo pošteklili jej vlasy v tvári. Pousmial sa a spomenul si na včerajšiu noc. Ešte včera sa s Annou totiž dohodol na spoločnom výlete do prírody a dnes chceli svoju dohodu aj uskutočniť. Bol rád, pretože ona výlety do prírody nemusela a teraz mu jeden hneď aj odsúhlasila.

Potichu vstal, išiel pripraviť raňajky a nachystať veci na výlet. Stál za sporákom, keď ho niečo zozadu jemne objalo okolo pása. Otočil sa a vtisol Anne na čelo letmý bozk.

„Dobré ránko! Ako si sa vyspala princezná?" spýtal sa Anny Viktor.

„Snívalo sa mi o dnešnom výlete," povedala s úsmevom, „pri ohni sme sa začali podpichovať..." odmlčala sa a kráčala mu prstami po hrudi.

„Hej? A čo potom?" zvodne nadvihol obočie Viktor.

„To ti poviem až pri ohnisku."

Naraňajkovali sa, vzali si veci a ich výlet sa mohol začať. 

Lesné hryWhere stories live. Discover now