*4

13 1 0
                                    

Aslinda ne yapiyorlar diye de merak ediyodum sonra arkasindan kosa kosa gittim.Ve adeta elis etrafina bile bakmadan ilerliyordu.Hızla gelen araba elise çarpmıştı,bende kosup yanina gittim ve cevap veremiyicek kadar kotuydu sonra birden bayıldı hastaneyi çagırdılar ve elisi goturduler.Benim arabam yoktu bnde bir kisiden rica ettim beni goturmesi icin kabul etti ve gittik bne gittigimde elisi hastaneye almislar ve serumlu bir halde yatiyordu babam meraklanmasin diye bir taksiyle eve gittim.Sonra hiç yuz vermeden cantami birakip gittim.Bana;
-Dur nereye kücük hanım dedi.
Bende:seni ilgilendirmez simdimi aklina geldim demistim.Yuzume bakti ve bende soylemek zorunda kaldim herseyi anlattim sonra hizli adimlarla hastanenin yolunu tuttum,hastaneye geldigimde soluk soluga kalmistim elise araba carptigini sadece ben biliyordum ve geceyi orada gecirdim...Ben kalktigimda doktor doktor diye bi ses çınladı kulagimda ben de hemen kalkip elise baktim,doktor cikti ve basınız sağ olsun dedi.Ben yıkılmıstım hıçkıra hıçkıra ağlamaya basladim...
2 Ay Sonra...

Ben tek devam ediyodum okula gitmeye okul normal geciyodu buna en cok uzulen ben olsamda en az benim kadar uzulen bir Melihde vardı.Ben dersleri takmayan hayatın zorluklarina katlanan bir kız olmuştum kisaca bizim sokaktakiler gibi,her oglen elisin mezarina cicek dikiyodum ve (çicek bahcesi) gibi olmustu ama cok ozen ve gayretle bakiyodum kisacasi mezarina dokunanin canini yakicak kadar bir gun yine giderken ardayı ve melihi gordum gitmistim yanlarina agliyarak o sırada melih bana sarildi ve arda bana bakti sonra da melihe ve yuzunu cevirdi..Ben aldigim cicekleri dikerken o çılı çırpıyı temizliyordu sonra ardanin gozunden gozyaşi dustu ve arda gozunu sildi kendi icinden suan kendini teselli ettigini biliodum ama ne yapsada arkadasinin olumu onu etkilemisti benim kadar olmasada onlarda etkilenmisti onlar kalkti ve, biz gidiyoruz dedi ordan arda bende başımı salladım.elisin hicbir yakini yoktu sdece surtuk bir annesi onuda taktigi yoktu zaten babasınıda trafik kazasinda kaybetmisti..Ondada baya yipranmisti ve o gun bana bnde trafik kazasinda olucem demisti..
Sonra aksam oldu bnde kalktim ve bir iki kelime ettikten sonra ileriye baktim elisi gordum gibi. Oldu agacin arkasinda gozumu biraz sildikten sonra yine baktim yoktu..

Belki kısadır ama yinede tesekkur ederim..

Bir Baksan??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin