1.kapitola

53 2 0
                                    

Já umím lítat!
Katelyn Claire McBrideová byla dívkou na létající hrazdě.
Sluncem prosvětlené blond vlasy za ní vlály,když se vznášela nad publikem vysoko u stropu.Silný jevištní make-up zakrýval její pihy,modré oči zvýrazňovaly kouřové stíny a rty,které vždycky považovala za příliš srdíčkové,měla výrazně rudé.Hudba ji poháněla.Alergía - vášnivá melodie jí proudila tělem jako krev.Probouzela v ní život a pohyb byl vyjádřením její duše.
Dokázala to.Po letech dřiny,puchýřů,bolavých svalů  naražených kostí konečně vystupovala v Cirque du Soleil.V zaplněném hledišti hluboko pod ní seděli mezi diváky její rodiče a drželi se za ruce.Jejich tváře zářily,jak se dmuli pýchou a zároveň potlačovali přirozený strach.
Stejně jako většina umělců i Katelyn se na jevišti stávala někým jiným.Jindy byla typická,opálená holka z Kalifornie,která se ráda oblékala do barevných šatů a sandálů,k nimž nosila velké,kytkami zdobené sluneční brýle.Teď vypadala jako divoká španělská tanečnice,a vůbec ne na pouhých šestnáct.Měla na sobě černý trikot s flitry a stříbrnými vyšívkami a na krku černou krajku s rudým kamenem ve tvaru růže.
Provazovou houpačku považovala za svou specialitu.
Usazená ve véčku z dlouhých bílých lan znovu několikrát zapumpovala nohama a vylétla o něco výš.
Nadechla se a pocítila nával adrenalinu,jak se chystala na svůj poslední kousek - salto smrti,popírající zemskou přitažlivost.

Jsem jediná,kdo umí lítat!
Zhoupla se výš,zachytila se lana,které viselo od stropu,a naučeným krouživým pohybem si ho omotala kolem kotníku.Známá tkanina provazu se jí zaryla do zatvrdlé kůže.
Kate působila křehce,ale stejně jako většina tanečníků a gymnastů měla tělo z ocele.
Chladný vzduch jí naplnil plíce,když se prohnula jako plavkyně ve skoku,a jednou rukou se přidržela houpačky,
Z lanoví od stropu se začaly snášet plátky růží a Kate setrvávala v póze.A pak,za bouřlivého potlesku diváků,se vyzývavě pustila.Letěla s rozpaženýma rukama a zvednutou bradou a snažila se ignorovat zakázané blesky fotoaparátů.
Letěla jako by neznala strach.
   Jenže obdivné vzdechy se změnily na výkřiky

Vlčí pramen - proměnaKde žijí příběhy. Začni objevovat