2.kapitola

52 3 2
                                    

Padala po hlavě dolů,vzduch svištěl kolem a ve zlomku sekundy se radost z letu změnila v panickou hrůzu.
Síť je pryč!
Podlaha se rychle přibližovala a Kate bezmocně máchala rukama.
umřu!
Pak se zem pod ní roztrhal a z hluboké jámy vyšlehly plameny.Už už ji olizovali,jasně cítila jejich žár a řítila se rovnou do pekla...

,,Katie,Katie,proboha, probuď se!'' zakřičela jí matka do ucha.
Katelyn prudce otevřela oči a zase je rychle zavřela.
Rozkašlala se a snažila se mžourat po místnosti plné kouře.
Ležela na pohovce u televize a pravou ruku měla na matčině kostnatém rameni. Světlo lampy na stolku kouřovou clonou sotva pronikalo.Nohy pohovky rachotily o dřevěnou podlahu jako kulomet a ze stropu opadávala omítka.Maminka na sobě měla jen svůj starý župan.

,,Zemětřesení," vyhrkla Katelyn.Trenér gymnastiky jí dal nějaký lék proti bolesti ,protože si ten den podvrtla kotník a tak nejspíš usnula u televize.
,,Alois,vire!" Matka začala panikařit a křičela na ni francouzky,aby si pospíšila.Chytila Katelyn za ruku a hodila si ji přes záda,jak to dělají záchranáři,a snažila se s ní postavit.Katelyn se nenechala nést,sklouzla dolů a vzala matku za ruku.
V předklonu,omámené kouřem se společně vydaly ke dveřím.
Na Katelyn ještě účinkovalo sedativum a hlava se jí točila tak,že téměř nepoznávala,kde je.

Sedla na něco žhavého a pak se celá místnost otřásla.

Lampa spadla na zem a osvítila praskající stěnu s obrazy matky jako uznávané baleríny Giselle Chevalierové,které se jeden po druhém tříštily na podlaze.
,,Sedni si do dveří," zaječela matka.

Katelyn byla dezorientovaná,že si nemohla vzpomenout,kterým je to směrem.Zmateně ztuhla a pak se jí podlomila kolena,ale maminka ji podpírala,aby neupadla.
Náhle zhaslo světlo,matka zasténala a pustila se její ruky.

,,Mami?"
Katelyn klopýtala kupředu a natahovala se ve tmě po matce,až nohou narazila na něco měkkého.Mámin obličej.
Pak něco ostrého,tvrdého - velký kus stropu na matčině hlavě.
Padla na kolena a zakryla nehybnou matku tělem.
,,Maminko!"

Giselle zasténala. ,,Uteč,miláčku,uteč," vyrazila ze sebe.
Pak se podlaha roztrhla a Giselle Chevalierová navždy zmizela.

Omlouvám se ,že tak dlouho nic nevyšlo :/ :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 16, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vlčí pramen - proměnaKde žijí příběhy. Začni objevovat