Parodie dupa,,i need you'' de evermore__
ATENTIE! Pentru a intelege urmatoarele randuri este neceara citirea capitolului intitulat ,, {17.mai.2013}'' din povestea originala. Linkul povesti initiale il gasiti atasat sau in primul comentariu al acestei pagini. Va recomand sa cititi un alineat din povestea originala si unul din parodie, pentru a o intelege mai bine. Lectura placuta!
{17.mai.2013} mă zoe,
îmi vine să mă cac
dar nu pot
ai simțit vreodată că totul în jurul tău se prăbușește? pentru că asta mi se întamplă acum. pentru că lucratorii demolează blocul de vizavi. daca m-ar vedea liz ar rade în hohote, apoi ar lua o față serioasă, dându-și seama că eu nu mă aflu în clădirea în curs de demolare.
dar nu vreau să fiu așa constipată. voi putea fi ca înainte, mă zoe? cu un tract digestiv normal? spune-mi că povestea cu hemoroizii e doar un lucru pe moment. dă-mi speranța că mă voi vindeca. tu ești singura mea șansă... și medicul ginecolog, dar te-ai prins de idee.
apropo, te-am vazut azi pe hol, scoțând limba. de ce scoteai limba? apoi ți-am scos-o înapoi. apoi ai făcut ca o maimuță. și eu ți-am urmat exemplul. dar apoi ai disparut, ca un ninja. ce a fost aia? m-ai enervat! dar apoi ai apărut din nou, la baie, pauza urmatoare. nici atunci nu-mi puteam elimina materiile fecale. erai îmbrăcată într-o rochiță albă. îți place albul? mie da, e culoarea mea favorita. tocmai de aceea articolul meu preferat e rochița aia draguță albă pe care mi-am luat-o săptămâna trecută. stai... ce rochiță purtai? hai mă zoe, iarăși îmi porti hainele?!
voiam să ma îmbrățișezi, să-mi spui ca totul o să fie bine. dar mi-ai dat o palmă. am vrut sa te lovesc înapoi, însa ai disparut. de ce tot dispari?
p.s. iar imi put picioarele
_____________________________________
Tind sa precizez: nu imi asum raspunderea pentru eventuale jigniri la adresa personajelor din poveste. Totusi, daca autorul considera ca parodia este nepotrivita, il rog sa ma anunte.
CITEȘTI
Parodiile cartilor de pe wattpad
RandomPovestile voastre parodiate. Acesta nu este un volum de critici!