Capitolul #1

30 7 1
                                    

Ma trezesc dimineata cu o mare durere de cap. Ce se intampla cu mine? De ce iar ma doare capul? De ce ma simt asa ciudat? Tot felul de intrebari sunau prin capul meu ca o mie de tabele incurcate si tampite de la matematica. Cum ar trebui sa ma simt?
-Hey.... Daca tot continui sa vorbesti cu voce tare, iesi afara! Striga fratele meu lasandu-ma ingandurata....
-Taci, idiotule! Nu am spus nimic!
El se intoarce cu spatele la mine ramanand blocat. Ce idiot, de unde naiba ii vin toate chestiile astea?
-Nu sti ce sa zici, ha?Spun pe un ton sarcastic, dupa scotand limba la el.... Frate.... Asta doarme cu o papusa de plastic in brate. Nu cred....
Ma uit la ceas, merg in baie facandu-mi rutina de dimineata, dupa care ma intorc in partea mea de camera cauntand in dulap niste blugi de culoare bleomaren descis rupti in genunchi si un tricou negru fara decolteu. Ma uit iar la ceas asteptand putin.
-Trezeste-te .... Sau stai.... Nu mai mergi la liceu spun eu pufnind in ras.
-Azi e sambata.... Spune el pe un ton arogant si enervant.
-Idiotule, e luni... Si vezi ca pierzi notiunea timpului.... Ridica-ti curu' ala mare din pat!
Se ridica, se uita somnoros la ceas si fugi repede in baie cu tot cu niste haine alese la intamplare.... Dupa cateva minute il vad mergand cracanat vazand ca poarta o pereche de pabtaloni de-ai mei. WTF ! Asta e un ciudat sau ce?
Pov. Ashton
Fug repede din baie vazand ca piticania aia din patul ei se holbeste la mine ca si cum a vazut cel mai scarboa lucru. Ma uit in ce directie bate privirea si imi dau seama ca sunt imbracat in niste pantaloni de-ai ei carw ma faceau sa stau cracanat. Cum naiba?
-Nu te mai holba! Ii spun in timp ce imi caut o pereche de pantaloni verificand daca sunt ai mei.
-Mai cauta, tu mereu dai pantalonii la spalat si eu nu ti-am spalat tie hainele! Imi spune ea cu o fata de genul "Vezi daca esti idiot, descurca-te! ". Iar eu vazand ca da sa plece arunc cu o perna dupa ea.
-Asa jucam , nu? Ma intreaba ea furioasa luand perna de pe jos.
Elearg repede spre mine scotand un tipat si ma trantese pe jos dandu-mi de nenumarate ori cate o perna pe fata.

Pov. Anca

Ce tampit nu-mi vine sa cred ca sa in aceeasi camera cu mine. Nu-l mai suport! Imi vine sa dau cu ceva in el de fiecare data cand il vad!
-Sincer sa fiu, cred ca ai cam luat-o razna, sau iar ai inceput sa mergi prin cluburi? Il intreb eu cu o fata plictisita.
-Da.... da....ia-te de mine, perfect cat de matura poti tu sa fi.... Dracusor impielitat.... Spune printre dinti. Lasandu-si frustrarea la suprafata. Nu-l mai inteleg deloc, e nebun!

Daca stau mai mult sa ma gandesc o sa il las sa intarzie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Daca stau mai mult sa ma gandesc o sa il las sa intarzie.... Imi iau ghiozdanul si fug pe usa, aceasta trandindu-se in urma mea. Vreau sa vad unde se poate ajunge daca il las de capul lui. Sunt 100% sigura ca ori nu se va imbraca bine, se va impiedica pe drum si se va murdari sau pur si simplu va gasi el o scuza sa nu vina. Da, asta va face! Tot mergand pe drumul spre scoala, aveam senzatia ca sunt urmarita.... Nu actionez asa ca ma trezesc trantita pe jos de vechea "prea iubita mea prietena" Ema.
-Hey, de unde ai aparut?De cand nu ne-am mai vazut?
-Termina cu intrebarile, nu ti-a fost dor de mine?
-Nu.... Doar imi esti cea mai buna prietena. Spun imbratisand-o cu mult dor, neobservand ca sunt inconjurata si de Cayla, Marco,Crissten, Flavius, si Jefferson.
-Ohh... Gasca, unde ati fost? Mi-a fost dor de voi. Spun imbratisandu-i pe fiecare in parte.
-Da.... Stim Ann, mai ales de Jeff. Spune ea cu fata ei gen "tot scap, ma apara iubi", urasc fata aia.
-Oo.... Incepe Marco sa urle..... Alt idiot.... _Ia-i arso! spune dupa tipatul indelungat.
-Hai ma, lasati-o sare si tampitul de Flavius dandu-mi usor palme pe cap ca unui catelus.
-Hai bravo, acum ma-ti vazut si voi si ma luati peste picior spun mergand impiedicandu-ma fara sa vreu de baiatul de care imi placea o data, Jeff.

  Evident, vroiam sa merg cu prietenii mei la plaja

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Evident, vroiam sa merg cu prietenii mei la plaja....
-Mai ales cu Jeff.... Spun eu cu voce tate fara sa imi dau seama.
-Vezi, Jeff, ti-am spus eu.... Tipa Criss la el. Il omor pe Criss!
-Am sa te omor cu mainile mele! Incep eu sa urlu ca o disperata._Jeff tine-ma!
Acesta m-a ascultat ca altfel era "vai mama lui" si am inceput sa ma zbat spre Criss. Sa fie sigur ca il omor.
-Ok, Jeff, acum poti sa-i dat drumul!Spune el printre dinti, acesta lasandu-ma sa cad cu botu' de asfalt, apoi cerindu-si scuze.
Eu m-am dus la scoala luandu-mi ramas bun de la fiecare. Orele au trecut ca fulgerul.
- _ - - _ - - _ - - _ - - _ - - _ - - _ -

-Acum te-ai gandit si tu sa vi acasa, nu? Ma intreba frati-miu cu zambetul ala al lui de bou. I-as trage una-n moaca.
-Haha, am uitat sa rad.Vezi ca ieri Roxana mi-a spus ca trebuie sa va despartiti, vezi ce faci! Ii spuneu pe un ron sarcastic, iar cand am vazut ca e aproape de iesire m-am razgandit.
-Vezi ca te-a sunat fostu', a zis ca iubita ta nu a spus nimic. Spun eu razand, chiar daca nubera asa hilar.... Mersul lui de dimineata era foarte hilar. Cand ai ocazia sa-l vezi pe fractu mergand cracanat in "cracanici".
-Apropo, weekendu' asta va dormi un coleg de-al meu la noi, cu tine. Asta vrea sa-mi faca viata un calvar. Oh Doamne!
Si ghici, nu s-a terminat colegul lui era....

Scuzati-mi greselile, o sa le corectez dupa sfarsitul cartii!

Viitorul "Dejavu"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum