1

9 0 0
                                    

Merhaba ben Çağla. Allah'ın sevdiği kulumuyum neyim, Beren Saat'nin Kenan Doğulu'yla evlenmesi gibi bende aşık olduğum bey'le evlendim. Neyse iyi okumalar...

Uraz Koleji. Evet benim okuduğum lise. Aynı zamanda onun. O kim biliyor musunuz, sevdiğim. Lise 2'de bir sunum yaparken ona aşık olmuştum. Ama evlenmeyi bırakın, sevgili olmamız bile imkansızlar listesinin en başında yer alıyordu. Okan, en çalışkanlar sınıfının en çalışkanıydı. Onun özel bir yeteneği vardı. Okuduğu her şeyi ezberliyordu.Tüm okulun kızları ona aşıktı. Ama o sallamıyordu bizi. Ona bir gün mektup yazdım. Aşk mektubu. Siz şimdi diyeceksiniz neden söylemiyorsun? Öyle kolay değil o. Dedim ben bu mektubu ne olursa olsun vereceğim. Hemen kızlara mesaj attım.
"Kızlar, yarın mektubu Okan'a veriyorum haberiniz olsun. "
Ben kızlardan fikir alıp, kendi bildiğimi yapanlardanım. Deniz ve Sude benim en yakın arkadaşlarım. 13 senedir hiç bir şeyimiz ayrı gitmiyor. Üçümüz ne olursa olsun ayrılmayacağız diye söz vermiştik birbirimize. Ve ne kadar kavga edersek edelim birbirimizi kaybetmekten korkan insanlardık.
İlk mesajı Deniz attı ardından da Sude.
"Kanka bence de ver. "
" Bence de ver, ne olursa olsun sen onu seviyorsun. "

Sude'nin dediği doğruydu. Ben ona sırılsıklam aşıktım. Ama o benim varlığımdan bile haberi yoktu.

"Kızlar sağolun yarın erkenden okula giderim mektubu verip, sizi beklerim."
"Tamam."
"Tamam da Deniz ben size uğrarım öyle gideriz. "
" Tamam yavrucum.Annenin izni var mı? "
" Var kanka. Erken kalkabilirsen git dedi. "
" Anlaşıldı o zaman sen bize değil, ben size geleceğim. "

Evet, bu sefer de Deniz haklıydı. Sude hep geç kalkmasıyla meşhurdu. Kaç gün ceza yemiştik onun yüzünden. Az mı ıslatmadık yatağını?...

" Tamam gel canısı, ben kalkabilirsem kapıyı açarım;ayakkabılarımı giyer, çıkarız yola. "
" Çok hayalperestsin. "
" Hehehe, ben. "
" Sen ne? Neyse iyi akşamlar canlar.:)"
"İyi akşamlar dnz hnm."
" İyi akşamlar kanka. "

*******

Alarmın o gıcık sesiyle uyanışıma alışıktım.Hemen yatakta doğruldum ve o mektuba baktım.Bugün sahibine ulaşacaksın dedim kendi kendime ve lavobaya doğru yol almaya başladım.Bugün güzel geçmeyeceğine dair içimde bir his vardı ama ben her şey güzel olacak diye kendimi kandırmaya çalıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Aydınlık. "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin