Takže aby jsem se vám nějak představila jmenuji se Nancy, já vím jméno na prd ale už jsem si zvykla, je mi 16 ale za tři měsíce mi bude 17.
Do teď jsem žila s matkou v L.A ale kvůli její práci jsme se přestěhovali sem do Kalifornie. Bydlíme v takové zapadlejší ulici jmenuje se Elm street, trochu zvláštní ale to už je pro mě asi všechno.
Po obědě na který jsem měla lososa s holandskou omáčkou, jsem se rozhodla trochu prozkoumat zahradu bydlím tu už den a půl, a přitom jsem se na ni ještě ani nepodívala. Moc jsem toho nenašla byl tu dřevěný altán a velká v této době rozkvetlá čínská třešeň, pak tu byla zahradní houpačka s asi 5 polštářky, hned jsem se na ni usadila a přemýšlela mém novém životě.
Za asi dvacet minut mě volala mamka říkala že jede na nákup a jestli nechci jet s ní, odpověděla jsem że ne jelikož jsem byla unavená a chtěla jsem se prospat. Hned jakmile mamka zavřela dveře jsem vyběhla do svého pokoje a plácla sebou na postel, zachumlala jsem se do deky a po pàr minutách jsem usnula.
Zdálo se mi že jsem v nějakém opuštěném skladu který někdo podpálil jelikož to tu bylo zakouřené a občas se našel i nějaký hořící plamínek.
Rád tě znovu vydím Nanci otočila jsem se protože jsem se strašně lekla ale mé leknutí z toho hrubého mužského hlasu bylo nic obrátí tomu co jsem zažila když jsem se otočila.
Stál tam muž v pruhovaném svetru a klobouku, co mě však vxlekslo nejvíc byl jeho obličej který byl úplně spálený a zjizvený.
Kdo jste zeptala jsem se ho a překvapivě jsem neuměla vystrašeně, jsem tvá noční můra a vytáhl spoza zad své ruce jedna byla v pořádku ale druhá měla místo prstů nože, zase jsem byla vystrašená a to opravdu hodně, bojíš se ? Ne odpověděla jsem mu ale hlas se mi viditelně třásl, jen se tomu zasmál a pomalu se ke mě přibližoval jelikož jsem stála u stěny tak jsem neměla kam utéct, postavil se čelem ke mě neboj vrátím se pošeptal mi a pak jsem se vzbudila .Tak konec v první části. Co tomu říkáte, ještě to není nic moc ale slibuji že se to časem hodně rozjede a zamotá.
Love you :*
ČTEŠ
Noční Můra V Elm Street
FanfictionVše začalo přestěhováním do záhadné ulice Elm street v jednom městě kde zemřeli mý přátelé a já se rozhodla tomu přijít na kloub