Po uplynulé noci jsem si řekla že to bude jen trocha představivosti smíchaná s trochou nervů z předešlého stěhování.
Bylo pondělí a tak jsem logicky musela do své nové školy, jdu do prváku takže tam bude plno nových tváří.
Vstala jsem udělala raní hygienu, oblékla si černé šaty s výstřihem a délkou ke kolenům, nanesla si lehkou řasenku a linky se stíny a mohla jsem se jít nasnídat.
Měla jsem lívance s javorovým sirupem které mi připravila má milující matka, po snídani jsem si vzala kabelku a svoje oblíbené černé konversky, tady se smí řídit auto už od 16 takže jsem se rozloučila s matkou, a sedla do svého černého BMW, do nové školy my to trvalo asi 10 minut,Vypadalo to tu jako před každou
Střední plno lidí a všichni se koukali na mě bylo to nepříjemné ale nějak jsem to přetrpěla, dokonce jsem si našla dvě kamarádky a dva kámoše.
Když jsem dojela domů tak jsem si ohřála jídlo v mikrovlnné měla jsem boloňské špagety, k tomu jsem si nalila kolu a šla si to sníst na gauč.
Na stolku byla obálka s ním jménem a tak když jsem dojela a odnesla talíř s chutí jsem to rozbalila bylo tam asi 250 dolarů což jsou asi tři maminy výplaty, byl k tomu dopis: milá Nancy musela jsem urychleně vzit let do španělska přijdu asi za dva týdny peníze máš v obálce pa mama.
No tak to je super alespoň budu mít chvíli klid.
Jelikož už bylo pozdě tak jsem šla do koupelny a nechala si napouštět vanu, dala jsem si do vody i vanilkový olejíček, když byla vana plná tak jsem se svlékla a ponořila se do krásně teplé a voňavé vody, pro jistotu jsem si dala budík a příjemně se uvelebila.Otevřela jsem oči a zjistila že jsem v nějakém starém opuštěném skladě balíků slámy, na sobě jsem měla lehké letní šaty s květinovým potiskem a k tomu černé lodičky.
Pomalu jsem se vydala na průzkum jelikož jsem měla docela strach.
Najednou mě něco prudce namáčklo na nejbližší balík a prudce mi to trhlo hlavou dozadu takže jsem byla neznámému úplně odevzdána
Vítám tě Nancy už jsem si myslel že nepříjdeš cha cha cha.
Freddy, zřejmě jsem to řekla hodně vystrašený hlasem jelikož se zasmál, mám daný budík aby jsi věděl, ale notak Nancy užik si to řekl a silně my trhl hlavou takže jsem byla k němu zády, hlasitě jsem sykla bolestí, ovšem není to bylo jedno.
Najednou mě pustil a zmizel bylo mi to divné a tak jsem se rozběhla pryč to jsem ovšem netušila co najdu na konci hali, seděl tam na balíků a držel mou nejlepší kamarádku, pust ji, jen se mi vysmál a silně ji škrábl na obličeji půst ji a vem si mě zařvala jsem na něj dobře shodil ji na zem a ona zmizela pochopila jsem že se probudila a tak jsem ji nechala být a rozběhla jsem se opačným směrem od něj v mžiku byl předemnou a držel mě pod krkem přimáčklou na jeden balík, druhou rukou s noži mě Hladil po tváři, neboj ještě si spolu užijeme řekl a já se probudila zvoněním budíku.Tak druhá kapitola je tu doufám že se bude líbit :)
Vaše Marťa..
ČTEŠ
Noční Můra V Elm Street
FanfictionVše začalo přestěhováním do záhadné ulice Elm street v jednom městě kde zemřeli mý přátelé a já se rozhodla tomu přijít na kloub