Voi fi cu tine

16 1 0
                                    

Caitolul 7

*Lumea se invarteste in jurul meu....Eram la scoala...ma plimbam pe hol si simt ca ametesc...si cad.Dupa cateva minute ma ridic si vad ca toata lumea se uita la mine..Intreb o colega ca ce sa intamplat si ea imi povesteste...Ma ridic si imi vad de treaba ca si cum nu s-ar fi intamplat..

     *In clasa....ora de matematica*

  Intra profesorul iar colegii se ridica...

Profu:Alexa, de ce nu te ridici? Te dor picioarele?

O colega:Domn' profesor...nu se simte bine dupa moartea prietenei ei...Lasatio acasa

Profu:Condolente.....Strangeti lucrurile si dute acasa

Eu:Multumesc -uitandu-ma la Maria si zambindu-i-

Ajung acasa si vad ca Adi lipseste....asa ca ma fuc sus si ma pun si fac un dus...dupa ce ies ma schimb si merg la Patry....

-La cimitir-

Eu:Hei nebuno, imi lipsesti enorm de mult....nici nu sti cat de rau ma simt ca ai plecat...ca ai luat toata fericirea mea cu tine....Intotdeauna vei ramane surioara mea si...intotdeauna te voi iubi.....Ime e dor sa facem nebunii impreuna...imi e dor sa ne certam pentru Nutella :)).

Intotdeauna vei ramane  <3 aici....

Ii pun niste trandafiri rosii...si apoi stau acolo si ma uit.Ma uit in toate partile si zaresc o fetita care se uita la mine de dupa copac...Ma ridic si merg dupa ea...ea fuge iar eu fug dupa ea...Dupa un momendat se opreste inaintea mea si imi spune "Prietena ta nu a murit...ea e aici printre noi...e un inger frumos...care acum se uita la tine si este langa tine..."....si fata dispare.

Ma intorc la mormant si nu mai vad trandafirii...vad o pana alba mare si foarte frumoasa.....pe ea scria mare "TE IUBESC"....am inceput sa plang si simt o mana rece pe fata mea...ma intorc si nu vad pe nimeni....o simt pe umar ...nu era nimic.

Aud o voce care mi se parea ffffff cunoscuta si imi spunea "Fetita aceea eu am trims-o....si ea e aici cu mine doar ca Dumnezeu a schimbat-o in om ca sa iti spuna ca sunt cu tine.....Nu fi trista nu te gandi la mine...eu sunt bine...am murit cu gandul la surioara mea...Te iubesc si iti promit ca nu te voi lasa...voi fi intotdeauna cu tine...

Nu apuc sa ii raspund ca apare Adi.

Adi:Hei te-am cautat peseste tot....Vi acasa?

Eu:Da vin....-uitandu-ma in sus-

*Am ajuns acasa si...am urcat sus...ma tot gandeam la ce sa intamplat azi....

Viata unei vedeteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum