Betül:Giovanna Ferrarezi
Burak:Vini Uehara******
Her zaman annemle babamın yanımda olmasını istedim.Annem babam ve kardeşimle geçirdiğimiz bir trafik kazasında vefat etmişler ben daha küçükmüşüm kardeşim de bebek ve tabiki sadece ben kurtulmuşum keşke o zaman bende ölseydim diye her zaman söylenirim.O zamandan sonra bana tontişim yani büyük annem bakmış ve hala da bakıyor. Bu sene lise 3.sınıfım ve yeni bir dönem heycanlıyım doğrusu. Soğolsun tontişim ben okuyum diye her şeyi yapıyor ve onun emeklerini boşa çıkarmak ve onu üzmek istemiyorum.Kendimi bırakmıcam evet hem yetim hem öksüzüm ama ailem burda olsa benim üzülmemi istemezdi şu ana kadar sadece tontişimi üzmedim ve sadece ona iyi davrandım.Size bir sır veriyim okulda benden korkarlar ve o yüzden sadece bir tane arkadaşım var o da Melek cidden melek gibi bir insan ya tabi o da bana karşı yoksa iki arkadaşta psikopatız.Sabah sabah alarmın çalmasıyla uyandım kim icat ettiyse onun ben amına koyım ya. Valla tontiş okumamı istemese umrum da olmaz da neyse artık sırf onun için katlancam. Direk banyoya gidip rutin işlerimi halletim. Tekrar odama gittim ve dolabımın karşısına geçtim ve hep siyahlarla dolu tabiki siyah dar pantolon ve siyah tsihirt havalar daha soğumadı o yüzden rahatım siyah okul çantamın içine bi defter bi de kalem koydum kulaklığımı ve cüzdanımı alıp bide bileklik takıp sonunda odam dan çıktım.Mutfağa ilerlediğim de sağolsun tontişim sabah kahvaltısını hazırlamış.
"Betül kızım erkencisin bugün maşallah kurban olduğum"
"Öyleyim tontişim ama bak beni lafa tutuyosun Melek kapıya gelmiştir bile ben kaçar"
"Betül kızım dur şunu da al yavrum"
Tabi ki harçlık veriyodu ama istemiyordum yazın çalıştığım paraları harcamadım ve onları kullanabilirdim.
" Tontişim benim param var hadi ben kaçar eywallah"
Hemen ayakkabılarımı giyip kaçtım aşağı indiğim de Melek tabi ki kapının önündeydi.
"Kardeşim bekletmedim umarım"
" Yok lan salla ben beklemeyi severim de okula gitsek bir an önce geç kalıcaz.
Bir şey demedim ve yürümeye başladık.Okula geldiğimizde tabi ki gözler bizdeydi demekki beni unutmamışlar vay be Melek sersemce gülümsedi.Ve sınıfa gittik duvar kenarı en arka benimdi cam kenarı en arkada Melek'in yanımıza kimse oturamıyodu göt korkusu işte.
Hoca sınıfa girdi ve kendini tanıştırdı matematikciymiş amk matematik ve ben ters tamam notlarım iyi de hiç sevmem şu x'i felan.Tam hoca kendini tanıştırcak sınıfa pat diye iki hayvan daldı hoca sinirlense de hemen sonra çocuk bisey diyince boş. yerin oturun bakalım dedi.Amk biri benim diğeride Melek'in yanına oturdu tipsizler ya çarpılcam."Oturabilirsin dedim mi?"
"Ya boş konuşma oturdum işte"
"Kalk git beni tanımıyosun sen"
"Tanıyorum"
"Oha demek o kadar ünlüyüm"
Hocanın ikazıyla birlikte sustum.Acaba nereden tanıyo demek tanıyon ukala neysem iç sesim sus.Melek'e baktığım da çocukla gülüyordu.Ne ne gülüyor tanımadığına Melek oha ne saçmalıyorum aq ya.Saçmalamadan kafamı sıraya koydum ve uyudum.
Gözümü açtıgım da bitek meteor uff işte o ukala vardı sınıf boştu."Sonunda uyandın be velet okulun kapısı kapancak hadi kalk"
"Melek nerde ve sınıf nerde sen niye burdasın?"
"Melek,arkadaşım Berkeyle gitti Berke eve bırakıcak seni uyandıramadık çıkışta ve ben seni bekledim uyanman için yalnız kalma diye hadi çantanı al gidelim"
"Hmm anlıyorum sen git ben kendim giderim"
" Tamam görüşmek üzere"
Oha bildiğin gitti vay piç demek öyle hava kararmış off ya tontiş meraktan ölmüştür çantamı alıp okuldan çıktım hızlı adımlarla yürümeye çabalıyordum. Yanımda kırmızı tofaş durdu ıykk tiplere bak.
" Bebeğim hadi gel bırakalım seni"
"Siktirip gidin yoksa kötü olur"
"Ooo zor kız"
Adımlarımı daha fazla hızlandırdım hatta bildiğin jet hızında koşuyorum ama takip ediyolar bay ukala malı of niye evime bırakmassın ki önümde siyaj bir porsche durdu ve içinden ukala indi.Beni rahatsız eden itlerin yanına gitti oha bildiğin dövdü malları aferim ona kasları baya belli oldu off banane.Yanıma geldi ve sinirle
"Bin arabaya"
dedi korktum tabi ki malmısınız bindim.Ama onane ki sinirleniyo yani.
"Kusura bakma zahmet oldu ismini bilmediğim bay ukala"
"İsmim Burak o piçler sana bisey yaptımı Betül"
"Hayır iyiyim ismimi biliyosun sonra sorgularım seni şurdan dön ve dur mahalleye girme yanlış anlarlar"
"Peki"
Bişey demeden indim arabadan ve eve fırladım tontiş koltukta uyumuş üzerine battaniye örtüp odama çıktım valla kendimi yatağa atmamla erkenden uyumuşum.
*****
Evet arkadaşlar bu ilk bölümümdü umarım beğenirsiniz.