Hejjj, wattpadersi.. Sta mi radite?
Danas imam za vas Da li si TAG+obavestenje.
Obavestenje:Pocela sam sa pisanjem prvog FF, i ne, nije sa JB, 1D ili nesto slicno, vec sa Bogdanom Bogdanovic. Ljbv maj 💗 Kad je zavrsim, pocecu sa pisanjem jednog FF sa Andrijom Zivkovic. Daapp, ja sam skroz u tom fazonu.
Inace, FF se zove Lopta u kos i necu objavljivati delove dok ne napisem par njih. Meni je prekul 💗
Aaa, sad da pocnemo sa TAGom!
1.Poljubila decka?
Nope2.Poljubila devojku?
Nope, ni ne planiram...3.Pila alkohol?
Dapp4.Napila se?
Hehehehe, lets move on...5.Probala cigaretu?
Nope...6.Nosila musku odecu?
Jesss, obozavam je 😂7.Prdnula u drustvu i pravila se da se nista nije dogodilo?
Jednom, ali necujno...8.Piskila u sumi?
svi smo to nekada radili...9.Da li si ikada vratila hranu u tanjir nakon sto ti je ispala?
Ma kakvi ja(sarcastic!)10.Pala sa bicikla?
Ne, samo 6382926382910183986378826738 puta.11.Cackala nos u drustvu?
Nope12.Ukrala nesto?
Mozda bratu nesto, ovako ne.13.Pravila se bolesna samo da ne bi isla u skolu?
Ja u poslednje vreme ne mogu bez bff, ali ranije jesam...14.Slagala BFF?
Mozda par puta, kada sam stvarno morala.15.Slagala roditelje?
Ne, ne bih ja smela...16.Iskrala iz kuce kada si bila pod kaznom?
Ne, ajm antisocial.17.otisla u nocni klub?
Mislim da nisam...18.Probala nargilu?
Sta je to? Ocigledno nisam...19.Zaljubila u mladjeg decka?
Neee20.Opsovala?
Ma kakvi bre(vrlo sam sarcastic ako ne primecujete)21.Imala lazni profil na drustvenoj mrezi?
Jesam imala kao FP, ali nikada se nisam predstavljala kao druga osoba...22.Izmislila neki lazni razlog da odes sa casa?
Samo ono da sam bolesna23.Pobegla sa casa?
Ne, ali neka, neka, ima vremena...24.Otisla negde bez brusa?
Ranije da, a sad ne...25.Unistila odecu peglom?
Nope, ja sam previse smotana, pa je za peglu zaduzena mama.26.Ogovarala nekog?
Ja ne ogovaram, samo komentarisem.27.Pokusala da se pobijes sa nekim?
To nije bila tuca. Samo ja sam bila njih, oni mene ne! Kekekeke28.Nosila maminu odecu?
kao i tatinu...29.Pokrsila nesto u kuci i pravila se kao da se nista nije dogodilo?
Nemojte reci mojoj Mami!(da, Mama sa velikim m!!! ❗❗❗❕❕❕)30.Kupila nesto kod Kineza?
Odecu i sminku ne, ali one random stvari(lakovi, mindjuse, olovke...) jesam.I, to je to... Ja vas challenge sve! Kekekeje