Chanyeol -
Chanyeol = Hahahahahaha,sakit! Nak beranak hahahaha! Sakit! Hahahaha sakitnyah! Hahahaha
Doktor = (Tukar jurusan bersalin ke jurusan mental)
--------------------
Chen -Chen : SAKIT !!! ADUH!! AKU NAK BERANAK DAH!!! SAKIT!!! (highnote)
Doktor : (sumbat baby dlam mulut chen)
Chen : @#%&*^!
---------------------
Suho -Suho : Aku tak nak beranak kat sini! Bayaran bersalin sini murah! Ah sakit,cepat aku nk pergi hospital paling mahal!! Aku byk duit,bagi anak ni lahir sampai habis semua duit aku!! Sakit!!!
Doktor : ( blah )
--------------------
Xiumin :( makan bakpou) ouch,sakit.Perlahan skit doktor
Doktor : ( kerat 8 perut xiumin) kau still boleh makan bakpou masa nak beranak?!
-------------------
Lay -
Lay = Sakitnya! Aku kat ner? Asal semua cecair merah keluar dri *** aku? Apa anak patung leh kluar dri *** aku? WTF? Kau sape? Asl pki baju takde fesyen? Pakai benda putih ni je? Takde style langsung~ Style tu apa?
Doktor : (bedah perut sendiri)
---------------------
D.O -
D.O = argh sakit,tambah satu biji telur.Perlahan skit doktor,secubit garam serta seikat kangkung!!
Doktor : (koyak perut D.O) How dare you masak masa tengah nak beranak?!!
D.O = No wait,cer rasa~ ( suap doktor)
Doktor : Hm? Sedapnya!!
-------------------
Baekhyun
Baekhyun = Haa~~~ anak dh nk kuar!! Mesti pki eyeliner!! Nk bgi baby pki eyeliner juga la nnti!! Doktor cepat kuarkan ank sy! Nk pkikan dia eyeliner ni! Bagi gorgeous ~
Doktor : ( sumbat eyeliner kat **** baekhyun)
------------------
Sehun -Sehun : Nyum²...auw sakit.(kunyah² bubble)
Doktor : @#%$&*^! Minum bubble tea masa beranak... -.-
---------------------
Kai -Kai : Doktor tolong! Saya nak beranak! Dh sarat nih! Sakitnya!!!
Doktor : Omma tolong! Maaf ya makhluk halus,or jembalang...minta la bomoh tlg kamu.Aq x bersalinkan lembaga hitam! Mak tolong!
Kai : @%$#&*!
The End ~