this is real story. orite? masa tu, aku and my gang, nama samaran(ida,fiza,idah), we are in class. tiba tiba , haza and ida, lari macam orang gila masuk kelas. sumpah macam kena kejar dek hantu. then aku tanya lah. kau kenapa? then dia cerita. dia punya shock tu taktau cana nak cakap. yelah, benda macam ni, kita taktau. maybe sebb korg gatai sangat nak tgk 'benda' alah tu, lepastu,teacher tak masuk. ada mesyuarat. then dtg lah seorg manusia setiausaha pengawas panggil pengwas pengwas bertugas. aku dgn malasnya"Aina, jum". dia memng ngan aku kalau bertugas:) "Jom. 6C" "orite,then" we both walking with rodhi. I do not know why she with us. maybe accompany Aina. haha. okey back to the story, aku pun start lah bukak citaa. " weh aina, mu tau tak, tadi, ida and haza pergi tandas. then,," aduh kacau line betul cikgu ni. hmph. aku baru nak sambung cita, dah smpai kelas 6C. masuklah dulu kan. okey. "wey sarah, sambung ah cite. aku nak terkencing ni" 😏 " ish kau ni, pegilah tandas dulu gila" " alah, cite lah dulu" "okey kalau aku cite ni, kau tkut nak g tnds bukan salahkuu yaaa😂😂" "then, haza pergi tandas. nom 4.lepastu ida tunggu luar pintu. depa pun start le gelak macam vampire. kau tau vampire? mengilai. then sampai satu tahap, benda mengilai tu datang. hahaha😂. atas kepala HAZA. atas pintu. 'benda' tu muka terbalik, rambut lurus kebawah, muka berkedut, and else. malas nak cakap kang histeria kang. hmm. then , time tu haza dlm tndas, ida dah blah awal awal dah. diapun apa lagi, tolak le pintu tu kuat kuat. nasib boleh bukak, kalau tak... mesti ada yg kene rasuk jpg." " bongok ah sarahh, cita pasal 'benda' ni. " " aku dah suruh kan. pegi tnds dulu. ha padn muka" " bapak seram cita diaa sarah, mana kau dapat inform pasl cita ni,?" "tadi, sebelum mai panggil pengawas tu" ouh. the moral of the story: jangan menggilai dalam tandas. sekian.