gabungan kanibal dan sahabat. ceritanya? ini diaaa .
"Wey, jom makann." ajak sahira.
"Jom,tapi kau kena belanja aku laa."balas aida pula .
"Belanja? sorrylah. but kita makan kat rumah aku je."
"Looks like fun."
"of course girl.""wah, besarnya rumah kau. kau mesti kumpul duit banyak kan ? sebab, rumah ni mesti mahal punya lah."puji aida.
"takdelah. ayah aku yg bagi aku rumah ni, eh, jomlah. pergi dapur aku. bibik aku dah pergi."
"Pergi? pergi mana?"
"dia pergi takkan kembali." balas sahira pendek ."Wah, sedapnya stik daging kau ni. rajin kau masak kan ? "
"hihi,Thanks lah. btw, tu daging spesies kau jugak . haha." sahira mengakhiri ayatnya dengan tawanya. apa yg lawak?aida pelik. biasanya kalau sahira buat lwak, aida akan gelak. tapi, deria gelak dia dah tiada.
"hah, apa maksud kau? aku tak fahamlah."
"hihi, nak faham? okey macam ni. daging yg kau makan tu, daging maid aku." kata sahira
sambil mengambil sesuatu ditepi kakinya."Ha, tengok ni. ni kepala bibik aku. yang kau makan tu, betis dia. sedapkan?"kata sahira . kepala itu nampak seperti baru dikeluarkan dari peti ais.
aida pening. tekaknya berasa loya. yg teruknya, dia sdg makan manusia. yang lagi teruknya kawan dia ni kanibal. argh!
aida muntah . tetapi tiada apa yg keluar kecuali air. dia seksa.
"dasar freak! bodoh! kau kanibal? gila! kau kawan aku. istighfar sahira!"
"kesah? kau nak pergi mana tu?"
"aku nak pergi. dasar betina sundal !"
"too late."
------------------------------------------------------------------------
"em, sahira, bik nak minta cuti seminggu boleh?" tanya Makcik Leha.
"tak boleh. mama dah pesan yang mak leha kena jaga ira. mak leha lupa ke?" stress dia dibuatnya. org tua ni sudah melampau.
"tapi..."
belum sempat makcik leha berkata, satu pisau dapur yang tajam dibaling dan tepat mengenai kepalanya.
"Ha, macam tu lah ceritanya. aku bunuh dia.kau dengar tak apa yg aku ceritaa ni? woi! aku cakap ngan kau lah."
tiba tiba, kepala aida bergolek ke arahnya. dia tersenyum. adalah dinner untuk dia harini :)