Chlapec so segedínom na hlave

47 5 0
                                    

Bol to deň ako každý druhý, možno tretí. Určite to bol školský deň.
My, najstarší žiaci v škole, sme boli hladní ako psy, ale do jedálne nás nechceli pustiť, nech sme robili čokoľvek.
-Ale prečo?! Veď už tu stojíme pol tisícročia.
-Jano, ja za to nemôžem. Malé deti z družiny ešte obedujú. Ešte chvíľu snáď vydržíte.
Počuli sme ako sa náš "odvážny" spolužiak Jano pustil do hádky s učiteľkou. Chudák, skončil skôr ako začal.
,,NO KONEČNE!!!" zborovo zvolal celý druhý stupeň, keď vyšli prví družinári a učiteľka nás začala púšťať dnu.
Ako sme stáli pri okienku - zbiehali sa nám sliny na ten úžasný segedínsky guláš, ktorý ako jeden z mála u nás vedia variť - vyprázdňovala sa jedáleň malými deťmi a plnila sa tými veľkými. Družinári už odišli skoro všetci. Nebolo by našej školy, ak by tam neostala posledná trieda, tá istá. Začali sme chodiť s taniermi od okienka ku stolom - ale to sme si ešte išli po príbor a po vodu - a keď sme si už aj my - Veva, Saša, Naťa a ja - našli stôl kam si sadneme, šli sme k nemu. Ale keďže družinári boli stále v jedálni, hoci už boli na odchode, postavili sa akurát do cestičky, ktorou sme to mali k stolu najbližšie.
,,Deti nevychované!" zúrila som, keď som pomedzi ne "pretancovala" k stolu a sadla som si. Za mnou prišli ešte Veva so Sašou. Naťa čakala pri okienku, lebo sa to akurát pri nej (ako vždy) zastavilo, lebo kuchárkam došli knedle a museli ísť dozadu po ďalšie.
Keď už dostala Naťa konečne obed, šla za nami. Už bola takmer pri nás, keď jej do cesty vbehol malý druhák. Nevšimla si ho, potkla sa a celý obed mu vyliala na hlavu. Samozrejme, v tom šoku si to ani jeden z nich neuvedomil, až kým celá jedáleň nevybuchla od smiechu, vrátane dozoru a kuchárok. Učiteľky sa ukľudnili hneď, ako si uvedomili vážnosť situácie. My ostatní sme stále sedeli v kŕčoch. Tomu malému hneď pripadla prezývka "Chlapec so segedínom na hlave" a mám pocit, že sa jej už nikdy nezbaví.

Ahojte 😊. Sme dve baby, ktoré sa rozhodli zapisovať svoje zážitky aj touto formou, aby sa pobavilo viacero ľudí 😊. Dúfame, že sa Vám príbeh páčil, a že ste sa pobavili 😊.

SCHOOL LIFE (SK)Where stories live. Discover now