Peste doi ani

11 0 0
                                    

************

Ma trezesc de-odata din somn si vad ca am o branula infipta in mana,prin care curge peruzia.
Ma ridic in sezut si ma ia o ameteala care ma fa e sa ma trantesc pe spate. Simt cum ma ia o durere de cap,dar nu obijnuita,ci dinaceia care te face sa te dai cu capul de toti peretii.
Tot ce vreau eu sa stiu este de ce sunt la spital cu perfuzii si cu multe cicatrici pe maini si pe picioare.E,nu pot gandi cu durerea asta de cap deci sa asteptam sa vina raspunsul la mine.
Peste cateva minute apare un asistent cu o mapa in mana si odata ce ma cede ca sunt treaza striga.
As(Asistentul):S-a trezit!S-a trezit!
Fac ochii nari ne stiind ce se intampla ci acesta vine la mine si imi pune mana pe frunte intrebandua.
As:Esti bine?Cum te simti?
R:Ma cam doare capul.
As:Vrei un calmant?
R:Da,si,mai vreau sa stiu ce s-a intamplat,de ce sunt in spital?
As:Nu va mai amintiti?
R:Nu!
As:Impactul ala foarte puternic cu barierele.
R:........aaa da acum imi amintesc.Si ce am patit?
As:Ati intrat in coma!
R:Cat timp?
As:Doi ani!
R:A,e ok......stai putin....Doi ani?!
As:Da erati pe cale de moarte!
R:Era sa mor?!Aducetimi calmantele alea mai repede!
As:Vin imediat!
Cum am putut sa stau doi ani in coma?Doamne am dat cu piciorul la tot,la scoala,la muzica,haaaaa......cred ca am si ramas repetenta din vina absentelor.
Si acum eu ce pot sa fac?Imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii din cabinet sau salon sau ce mama dracu' mai e si asta.
Las capul jos si incep sa plang de nervi,de suparare.
As:Ce ai patit domnisoara?
R:Nimic!
As:Dar.....
R:Am spus nimic!
As:Bine.
Asistentul imi face calmantul si deja incep sa ma simt mai bine.
R:Si eu ce o sa fac acum?
As:Recuperare!
R:Ok,hai sa terminam odata!
As:Uau uau uau,unde te duci?
R:La recuperare!Eu am intrebat ce o sa fac ACUM!
As:Aaa,acum stai in pat.
R:Deja mi-e rau!
Ma pun inapoi in pat si cred cq vreau sa ascult muzica.Imi iau castile din geanta de pe scaun care se pare ca e plina de sange,dar nu imi gasesc telefonul,o.....l-am gasit,de fapt e o jumatate sparta,facuta bucati.
R:Aaaa nu,nu,nu.Super!Fara telefon,fara casti,fara chitara.Presimt ca aici o sa fie super!Spun dandumi ochii peste cap.
Ma simt bine,dar parca ma tot gandesc la ceva,laaaa....prietenele mele!Cum am putut sa uit?Cum?
Oare ele ce fac acum?!Off,nu pot sa cred cat de dusa am fost si neatenta.
Vreau sa plec de aici,vreau sa ma duc acasa!Trebuie sa scap cumva din locul asta infect,cu un asistent asa de,de,nu mai am cuninte.....e dragut!
Acesta intra pe usa si imi pune cateva intrebari.
As:Cati ani ai?
R:19.
As:Data de nastere!
R:29.01.1998.
As:Dami numele parintilor tai!
R:N-am!
As:Nam,interesant nume!
R:A nu,nu e nume.N-am adica n-am parinti.
As:Aaaa,scuze nu stiam.
R:N-ui nimic!Da-mi si mie mapa ta te rog!
As:Ok!
Ma uit putin pe mapa si scrisul asta imi pare cunoscut,nu tin minte multe lucruri dar scrisul asta il stiu!
R:Auzi,cum te cheama?
As:Luke.
R:Nu esti roman nu?
L:Nu!
Ii intind mapa si eu ma pun sa dorm pentru ca dupa doi ani de dormit,mie tot imi este somn.E,n-ai ce sa-i faci. Noapte buna!
Imi pun capul pe perna moale,dar neconfortabila,si incerc sa adorm,doar incerc!Nu am zis ca pot.
Aaaaa,patul asta e incimod rau,nu imi imaginez cum am stat doi ani in patul asta.
Ma ridic si fara sa imi dau seama cad din picioare.
L:Rebeca,Rebeca raspunde!Ce ai Rebeca?Nu,nu,nu e bine!Doctor!Doctor!
D(doctorul):Ce e?
L:A lesinat.
D:Puneo pe pat si adumi anestezic!
L:Imediat!

********

Ma trezesc deodata sarind in fund.Off,ma doare capul.Ma intreb daca Luke imi imprumuta un minut sa le sun pe fete,si asta e un lucru pe care il mai tin minte,numarul Dianei.
Intra Luke in salon si spune.
L:Te-ai trezit,huuu,slava cerului!
R:Aaaam da,m-am trezit.Auzi imi dai si mie sa sun pe cineva?
L:Da normal!
R:Mersi!Spun intinzind mana.
Formez numarul si suna,suna,suna,siii...."Imi pare rau,am concert,sunati mai tarziu"
R:Aaaaa casuta!Dar cum adica "la concert".....
L:Hei a inceput melodia mea preferata.E o trupa de fete rock care s-a infiintt acum un an si se numesc "Crazy Girls",melodia se numeste"O lume fara mama".
R:Stai ce.....dar....dar,nu pot sa cred,m-au inlocuit cu Cris,eu cant mai bine ca ea.....
L:Stai,tu ai fost in Crazy Girls?
R:Da si trebuia sa ne lansam acum un an,ceea ce au si facuto,dar m-au inlocuit cu,âh,Cris.Cine stie,poate ca fetele nu au avut nicio data nevoie de mine!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata De AdolescentiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum