1.Bölüm

112 5 1
                                    

Her insan çalar saat ile uyanır ama ben lanet Alevin iğrenç sesiyle uyanıyorum. Bir lanet güne daha merhaba.Alev: "Kalk kahvaltıyı hazırla" diyerek beni hırpaladı. Bir hışımla yatağımdan kalktım. Alevin o iğrenç sesine biraz daha katlanamazdım. Boyle cırtlak bir sesle bağırdığına göre babam evde değil. Hemen okul formamı ve converslerimi giydim. Çantamı kaptığım gibi Hüseyin bolt misali evden çıktım. Kapıyı kapatır kapatmaz bağcıklarımı bağlama zahmetinde bulunmadığım için yere kapaklandım.neyseki etrafta kimse yoktu. "Fazla sakarsın gerizekalı" dedi iç sesim.zaten hep gereksiz durumlarda ortaya çıkar. Siktir yanımda hiç para yok mecburen babamın marangoz dükkanına doğru yol aldım. Dükkanın içine girdiğimde babam o nasır tutmuş elleriyle çalışıyordu. Babam aslında çok yakışıklı, mavi gözlü bir adam. Bende gözlerimi ondan almışım. Ahh pardon size namı değer "SÜRTÜK" üvey annem Alevi ve onun premses kızını tanıtmadim. Annem kevserin ölümünden sonra babam çok yıpranmıştı. Uzun bir zaman sonra beni Alevle tanıştırdı ve onun kızı yağrenle. Alevi babamla evlenmeden önce bir melek gibi görüyordum. Yagren onlar evlenmeden öncede gıcıktı halada öyle. Alev babamla evlendikten sonra tam bi şeytana dönüştü. "Melek yüzlü şeytan" Ondanda kızındanda o kadar nefret ediyorum ki evlendiklerinden beri bana yapmadığı kalmadı daha doğrusu yapmadıkları kalmadı. Aradabi evden kaçıp gitmeyi bile düşünüyorum. Ama götüm yemez. Sadece bunlara babam için dayanıyorum.

Okuldan çıktım akşam olmuştu hemen evin yolunu tuttum. Eve girer girmez herkesin pür dikkat beni izlediğini fark ettim. Babam sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Onu hiç bana bu şekilde bakarken görmemiştim. Alev ve yagrenin suratında sinsi bir gülümseme vardı. İçimden "sonum geldi" dedim

Beni Sevdiğin Sürece...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin