Clumsy Giant & Annoy Puppy

5K 424 5
                                    


This fic is collaboration with khwarnyobaekkieaeri &
shweyibaekyeollie for
Baekhyun 's 25th birthday.

6.5.2016KST 12AM
5.5.2016MST 9.30PM

**************************
Art 1~~~

Firelight University.

အားလပ္ခ်ိန္မို႔ အတန္းႀကီးက ရြာထဲ သူပုန္ဝင္ေနသလို ေျပးလႊားသူ မရွိေပမဲ့ ေအာ္ဟစ္ ပြက္ေလာရိုက္ ေနသည္က ကမၻာ ပ်က္ေနသည့္ႏွယ္...

Chen : ေဟ့ေကာင္ေတြ လူစု.. big new!
အားလံုး.. တိတ္!!!!!!!!!!

နဂိုက ကိုယ္ အေသအလဲ ႀကိဳက္ရေသာ show ပြဲတခု ၾကည့္ေနေသာ မိန္းကေလးမ်ား သူ႔ bias ထြက္ေပၚလာတာကို ျမင္ေသာအခါ ဝရုန္းသုန္းကား.. အာျပဲ လ်ာျပဲ. ေအာ္ဟစ္
အား ေပး ေနၾကသလို ဆူညံ ပြက္ေလာရိုက္ေနေသာ အခန္းႀကီးသည္ အသံ ပါဝါ အားေကာင္းလွေသာ Chen ရဲ႕ ခုႏွစ္ခ်ီသံ ျပဲလန္ ေနေသာ အသံေအာက္မွာ တိတ္ခနဲ ျပားျပားဝပ္သြားေလ၏။....

Chen : ဟူး... ေျပာလို႔ ရပိ. ထင္တယ္..
ေျပာပိ. ခုမွ နားေအးသြားေတာ့တယ္..

အခန္းထဲက မိန္းကေလးတခ်ိဳ႕ကေတာ့ ဘယ္ male idol က six packs ပိုထြက္လာလဲ အသည္းအသန္ေဆြးေႏြးေနတုန္း ရပ္လိုက္ရတာမို႔ ဟက္ေကာ့ႀကီး ျဖစ္ကာ ပြစိ ပြစိ...

ေယၤာက်ားေလးမ်ားကေတာ့ girl bands မ်ားထဲမွ ဘယ္သူ႔ ေျခသလံုး အလွဆံုး လဲ ျပဴးျပဲ ၾကည့္ေနၾကေလရဲ႕.....

Boy 1 : ကဲ.. ေျပာ..ေျပာ..
Yuri ေျခသလံုးေလး အလွဆံုး... အယ္.. ေရာကုန္ပိ. ဟီး...

Chen : အာ..... ေဟ့ေရာင္ topic ေတ ေရာကုန္ပိ..
မင္းရဲ႕ ေျခသလံုး ကို အႏုစိတ္ေနတာ ေနာက္မွ လုပ္..
ခု က ငါတို႔ ေက်ာင္း ဂုဏ္ နဲ႔ဆိုင္လို႔ အတန္းသား အားလံုး သိထားရမယ္..

Gril : ေျပာ. နင္ ေလရွည္ေနတာေတြ မ်ားေနပိ...

Chen : ငါ က အရပ္ပုေတာ့ ေလရွည္ရမယ္ေလ.. အ့ နင့္ အပူလား....

Kyungsoo : အာ... ၾကာတယ္ကြာ.. ေျပာ.ေျပာ.. ေျပာ. ျမန္ျမန္..

လူပု စိတ္တို kyungsoo ပါ စကားဝိုင္းထဲ ပါလာပီမို႔ Chen ေရွ႔မေရာက္ေသးေသာ သူ႔ စကားကို အျမန္ ဆက္လိုက္ရသည္။...

Chen : ငါတို႔ ေက်ာင္းကို Jinyin ေက်ာင္းက ေက်ာင္းသား တဖြဲ႕ ေရာက္မယ္တဲ့...

Clumsy Giant & Annoy PuppyWhere stories live. Discover now