Art 2~~(Final)
●Clumsy Giant & Annoy Puppy●
ထိုေန႔ က အျဖစ္အပ်က္ ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး ရလာဒ္ ကေတာ့..Yeol.. Baek ကို မ်က္ႏွာခ်င္း မဆိုင္ေတာ့ပါ..တစ္ တန္း ထဲ မွာ အတူတူ ႐ွိ ေန တာ ေတာင္ မသိ ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ကာ ေ႐ွာင္ ေနတယ္..ခါတိုင္း လို Baek ကို လိုက္ စတာ မ်ိဳး လည္း မလုပ္ ေတာ့..Baek တို႔ ရန္ျဖစ္ စရာ မ႐ွိ..အဲ့လို က်ေတာ့ လည္း တခုခု လိုေန သလို ဟာတာတာ ႀကီးျဖစ္ ေနပါတယ္..
ဒီေန႔ က weekend ေက်ာင္း ပိတ္ ေတာ့ Baek အခန္းထဲ မွာ ၁ေယာက္ ထဲ ပ်င္း ေန ရတယ္..breakfast စားၿပီး ကတည္းက အခန္းထဲ မွာ ေခြကာ ကာတြန္းကား ၾကည့္ ေနလိုက္ပါတယ္..ဒါေပမဲ့ စိတ္ေတြ ကေတာ့ တဖက္အိမ္က ျပတင္းေပါက္ ေလးဆီ ပ်ံ႕လြင့္ လို႔ ေနတယ္ေလ..
Baek pov : Yeol ဘာမ်ား လုပ္ ေန လဲ မသိဘူး..ငါ သြားရင္ ေကာင္း မလား..မသြား ရင္ ေကာင္း မလား..
Baek စဥ္းစား ရက်ပ္ ေန ပါတယ္.. သူ႔ကို Yeol ပစ္ထား ေတာ့လည္း မေန တတ္ ဘူးေလ..ဒါမဲ့..သူ သြားလို႔ Yeol က သူ႔ကို ေအာ္ထုတ္ ရင္ ေရာ..ဆိုတဲ့ အေတြး ေတြ နဲ႔ တြန္႔ဆုတ္ တြန္ ့ဆုတ္ ျဖစ္ ေနပါတယ္..သူ ဘာလုပ္ ရင္ေကာင္း မလဲ..
ေနာက္ဆံုး ေတာ့ Baek တဖက္ အိမ္က Yeol ဆီကို ထြက္လာခဲ့ ပါတယ္..
တံခါး မ႐ွိ ဓား မ႐ွိ ဝင္ထြက္ ခြင့္ ရသူမို႔ Baek တံခါး ေလး ဖြင့္ ကာ ဝင္လာခဲ့ ပါတယ္..
မီးဖိုထဲ ကို သြားလိုက္ေတာ့ Yeol omma ဟင္းေတြ ခ်က္ေနတယ္..
" mommy.."
" ဟယ္..Bae..သားေလး ဘယ္ ေတြ ေပ်ာက္ ေနတာလဲ..ဘာလဲ Yeol ေလး နဲ႔ ရန္ျဖစ္ ထားျပန္ ၿပီလား.."
" ဟီးဟီး..ရန္ျဖစ္ တာေတာ့ ဟုတ္ဖူး..သူ႔ စကား နားမေထာင္လို႔တဲ့.. သူ Bae ကို စိတ္ဆိုး ေနတာ..အဲ့ဒါ လာေခ်ာ့တာ..Yeol ႐ွိလား mommy??"
" aww ျဖစ္ရမယ္..႐ွိတယ္ သား..အေပၚမွာ တက္ သြားလိုက္..ထမင္း စားခါနီးက် ေခၚလိုက္မယ္..တခါထဲ စားသြား ေနာ္.."
VOUS LISEZ
Clumsy Giant & Annoy Puppy
Roman d'amourThis is special gift for Baekhyun Birthday. 사랑해요..빛..