Capitolul 3...Carter..doi ani ,iubitule !

117 4 0
                                    

***peste trei saptamani***
Gata si cu scoala...am absolvit si clasa a XI-a..sunt trei saptamani de la preluarea afacerilor..iar totul merge perfec..mai am un examen si termin si scoala de soferi...pe plan financiar si social..totul este perfec !Taylor si Marck se ocupa de firma ...Maya si Zack formeaza un cuplu perfect..pe Taylor l-am vazut cu o blonda de cateva ori prin oras ...si mai si lipseste noaptea de acasa..copil copac..! Cat despre mine...n-am nimic nou de spus..mi-e foarte dor de Carter..azi se implinesc doi ani de cand el m-a parasit pentru o lume mai buna..sper sa fie bine..sper ca ei toti sa fie bine...imi lipsesc atat de mult...
Astazi o sa merg la cimitir...dupa ce ma hotarasc cu ce ma imbrac..sfarsind imbracata in blugi negri ,un tricou de aceeasi culoare..la fel ca si cizmele mele de vara si gecuta de piele ...ies din dormitor si constat ca sunt singura acasa..Taylor iar e plecat cu blonda lui..iar Adam e acasa ..in ultimul timp am devenit tot mai apropiati..si culmea nu e rau...nu e toti mitocanii care imi faceau avansuri pana acum...el e ..el ! Cu toate ca nu stiu daca e bine ceea ce fac ..dar incep sa ma atasez de el..imi sterg din minte gandurile cu Adam si ies din apartament cu telefonul si portofelul in mana ..incercand sa încui usa ...sa o ia dracu de iala...trebuie neaparat schimbata...dar cui sa-i spun cand Taylor e tot timpul plecat ! ...
Ies din bloc indreptandu-ma spre masina ...
Ajung la cimitir...parchez masina si cobor ,inaintand spre mormantul lui...mormantul care mi-a rapit iubirea vietii...
Ma asez pe bancuta de sub liliacul ce umbreste mormantul si incep sa soptesc anumite cuvinte...sunt sigura ca el e undeva si ma aude si ma vede ...sper sa-l fac mandru de mine..
Vantul rece adie usor...nu e tocmai o zi calda de iulie..ci e o zi rece ...nori de pe cer anunta ca va ploua..imi strang geaca pe mine si privesc cu o tristete nemărginită citatul de pe crucea lui "Viata e o curva ori o lasi sa te futa ori o futi tu ..alege intotdeauna TOTUL SAU NIMIC..." stiu destul de vulgar oarecum pentru un cimitir ...dar eu am tinut mortis ca aceste cuvinte sa fie scrise pe crucea lui...astea erau vorbele lui..si principiul lui in viata "Totul sau nimic..! "...tot timpul spunea asta ...
Lacrimile curg neincetat pe obrajii mei..el era tot ce mai aveam pe lumea asta...Taylor si Maya..imi erau prieteni dar el era mult mai mult decat ei..el era sufletul meu..daca el era bine eram si eu ..daca nu ,nu ! Pot spune ca eram" dependenți" unul de altul...eram de nedespartit..unde era unul era si celalalt ...ma indepartasem de toata lumea..daca il aveam pe el aveam totul...! Nimeni nu-mi mai poate recapata sclipirea din ochi mei cand ne întâlneam...chiar daca stateam despartit ..asta nu dura mai mult de 15/20 de minute ...nu rezistan mai mult despartit..eram niste copii...el era mai mare decat mine cu patru ani..asta nu insemna ca vreodata m-a fortat sa fac ceva ce nu am vrut...m-a asteptat tot timpul ...ma proteja mereu ..avea grija de mine ca de propia fiinta...Iar totul s-a dus dracu intr-o secunda ...nu o sa pot sa uit niciodata momentul cand eram la scoala si am primit un telefon de la Taylor ca Carter a avut accident si e foarte grav...am simtit ca mor...am simtit ca totul s-a terminat...am plecat cu Taylor la locul accidentului ...era acolo ..jos...pe asfaltul rece ..inconjurat de o echipa de medici care il resescitau...cand m-am apropiat...l-am vazut cu deschidea ochii...doamne acei ochi..ochii lui de un albastru maritim ..acum eram sfasiati de durere...i-am strans mana ...iar el privindu-ma in ochi mi-a soptit.." Totul sau nimic ,iubito! Te iubesc enorm ! "...si cu asta a inchis ochi pentru totdeauna ...si s-a lasat moale in bratele morti....a plecat spre o lume mai buna..in care nimic rau nu se poate intampla ...a plecat la doamne-doamne ...
-Carter ..sper sa fi mandru de mine..stiu ca te-am si suparat..si imi pare foarte rau..cat despre Adam..ne-am apropiat mult..tin la el...dar nu stiu ce sa fac..cat despre ce simt eu pentru tine...te iubesc la fel de mult ca in prima zi..imi lipsesti enorm..locul tau nu o sa-l ia nimeni..am sa merg pe principiul tau si sper sa te fac fericit...sper ca si acum esti bine ..ai grija de tine...te iubesc enorm..! Totul sau nimic ,iubitule ! ...
Toata ziua am stat acolo..am vecheat asupra mormantului sau..toata ziua..iar ei au venit pe rand si toti mi-au acceptat decizia de a ma lasa aici...au venit Melissa si Nick cu care am stat cateva ore bune...apoi Taylor ...apoi Maya..si multi fosti colegi de facultate ,liceu si chiar generala...oameni care l-au iubit ..oameni care il respectau si il luau ca exemplu...oameni pentru care iubitul meu era important..multi piloti ..piloti de curse..Carter tot timpul a iubit viteza ...si uite ca tot aceasta ia luat viata...a murit facand ceea ce iubea...el m-a invatat si pe mine sa conduc..m-a invatat sa iubesc ceea ce si el iubea..el era motivul pentru care eu traiam...dupa moartea lui..mult timp nu-mi mai gaseam rostul...si pana si acum am momente in care ma simt singura si in plus ...simt ca n-am nici un sens pe lumea asta..!
Pana si ploaia isi lasa lacrimile sa curga..cerul era cu mine...parca il simteam...parca si el era aici..of Carter...unde esti ? Te iubesc ,iubitule!
Ploaia era din ce in ce mai deasa...lacrimile cerului erau la fel de reci precum si sufletul meu dupa moartea lui...cerul era atat de negru ...precum viata mea din ultimi doi ani...daca ar fi fost Carter in viata...si ar fi stiut cata bataie am indurat eu de la nemerbicii aia..draci i-ar fi luat pe toti..dar nimeni nu stie..nici macar Taylor..!
Linistea ploi ,stropi prelinsi pe fata mea combinati cu miile de lacrimi... intunericul nopti...ora avansata in noapte ...totul pare atat de straniu..ma aflu intr-un cimitir.. dar eu ma simt bine aici...sunt aproape de ceea ce iubesc..sunt aproape de sufletul meu pereche...aici tot timpul ma linistesc..aici tot timpul ma simt in siguranta..aici totul e bine...
Linistea si calmul imi sunt deranjate de doua brate care imi acopera umerii cu o geaca si ma cuprinde in imbratisare...e Adam..e parfumul lui...deja ii cunosc parfumul...off...
-Toata ziua ai stat aici micuto..! Daca Carter ar fi stiut ca te-am lasat aici pana la ora asta m-ar fi omorat cu mana lui...*imi spune acesta...*
- Carter si-ar fi dorit sa fiu langa el tot timpul...si azi am fost..*ii soptesc eu cu glas stins..*
-Stiu pitico...Acum ,hai acasa...ceilalti sunt ingrijorati ...m-am certat cu ei ca sa ii conving sa te lase inpace...
-Mersi de intelegere..
-Sti tu...pe langa sutele de lucruri care le-am invatat de la Carter ...unul a fost cel mai important ..sa am grija de tine..inca de mic el avea grija de tine..si sunt sigura ca si acum are..te-a iubit dintotdeauna ...a iubit enorm copilul din tine ! Si tot timpul te-a vrut binele ...asa ca hai acasa...o aa racesti foarte rau ..iar Carter va fi suparat..
-Merg dar mai lasa-ma singura putin..
-Bine ...*acesta se ridica ,punandu-si mana dreapta si capul pe crucea lui..sopteste*Iti jur ca de acum in colo voi avea grija de ea ! Nu am venit azi la tine pentri ca am vrut sa va las singuri! Te iubesc ,frate..!Si-ti promit ca o sa mai trec pe aici mai des...! *acestea fiind spuse il vad indepartandu-se..*
Ma ridic si cad in genunchi langa crucea lui..
-Te iubesc ,iubitule ! Tot timpul te voi iubi ! Da-mi un semn sa stiu ca esti bine...si daca nu esti ..ia-ma la tine..sa fim amandoi...! Te iubesc ..nu am sa te uit niciodata ,iubitule !*acestea fiind spuse..imi trag suflarea ,riducandu-ma si inaintand cu durere spre masina lui Adam..
***********************************
Uite si al treilea capitol...sper sa va fi placut!
P.S...scuze pentru eventualele greseli..daca e cazul...am sa-l editez..candva !

Totul Sau Nimic...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum