3

1.2K 94 18
                                    

Justina Pohledu ;

,, Já jsem Justin '' podíval jsem se jí do očí a usmál jse na ní

.. Ta holka mi taky nékoho připomínala , někde už jsem jí viděl ale nevím kde

,, Aha tak pojď dál '' ukázala mi mile rukou ať du dovnitř

A mě zkloznul pohled na její zadek..

Jesli budu celej měsíc s tadytou sexy holkou tak za sebe neručim..

'' Ukážu ti náš byt první půjdem nahoru'' mrkla ma mě

A my šli nahoru po schodech , ona šla předemnou takže jsem měl pěknej výhled na .....

Ukazovala mi každou místnost ., Teda musim uznat že barák měli suprovej a určitě to byli boháči co bych za to dal já my bydlíme v malým ale utulným domku . Procházeli jsme po chodbách když jsme se zastavily u modrých dveří .

,, Tohle je můj pokoj ''

Počkat tady už jsem jednou byl..nene tohle dežavu nebude

Začalo se mi všechno vybavovat : Jak jsem se zní líbal

Tanec , alkohol a to všechno

Sakra to je ta holka s párty já jsem takovej idiot jak jsem to nemohl poznat . Tohle je osud určitě to mám určený být tu sní !

Měl jsem pravdu když mi někoho připomínala .. ale já jsem jí taky někoho připomínal oh sakra doufám že mě nepoznala.

,, Máš tu tu hezký '' zmohl jsem se jen na 4 slova bylo vidět že jsem byl nervozní.Ale kdo by popravdě nebyl ?!

Tohle bude eště zajímavý.

Ukázala mi celej barák ale ja jsem byl myšlenkama utoho jesli mě poznala přece jí nemúžu říct , hele já jsem ten kluk s párty s kterým jsi se líbala a málem i vyspala, . NESMÍ se dozvědět že jsem to byl já . Jesli chci s Ashley něco mít tak to chci být já romantickej Justin a né ten opilej Justin kterej odní chtěl JEN sex.

Neříkam že Sex je špatnej :D

,, Tak co budem dělat ? '' zeptala se mě..

,, Líbat se '' řekl jsem ale jen v duchu :-\

,, Jak to myslíš mi '' ?

,, No přece si moje takzvaně chůva tak se nějak musíme zblížit když tu budeš měsíc nebudem se ksobě chovat jako cizí né ? ''

Bože proč mě trestáš ?!?! Proč prostě nemůžu hlídat nějaký zlobivý dítě ale musim hlídat právě JÍ ?? why ? why me ?

,, Co třebas si zkouknout film ?? ''

,,Dobrej nápad máš rád horory ? ''

Ashely pohled :

,,Dobře tak si pustíme vřískot 4 už si to viděl ? '' snažila jsem se zachovat klid i když jsem měla chuť ho tam zlíbat takovej krásnej tedda překrásnej kluk bude u mě doma měsíc ?? thanx mum xoxo

,, Eště ne '' odpovídal tak nervózně a koukal do země

On se snad stydí nebo co ?

Pustila jsem Vřískot 4 a začala jsem koukat..

Cítila jsem něčí pohled na mně a to mě štvalo !

,, Proč na mě tak civíš ?? '' snažila jsem se být milá..Koukla jsem se jeho směrem koukal jse na mě jako na nějakýho ducha --> ten bude vadnej ! ;)

,, J-j-á jen tak že jsi překrásna '' kouknul jse na mně a potom začal koukat film a mi jsme se vyměnili pozice teď jsem na něj koukala já jenže s otevřenou pusou.. Cítila jsem že jsem červená ..

,, Aby ti tam nevletěla moucha '' podíval jse na mě a mrknul

Teď už jsem určitě byla červená jak paprička odrhla jsem ztěška pohled z Justina na něj bych vydrťela koukat 24 h denně , začala jsem sledovat film když to bylo strašidelný tak jsem se knemu trošilinku přitiskla . Cítila jsem v břiše divnýho něco mě tam šimralo.

Justin si zývnul a dal ruce do vzduchu on se snad nudí ? A hned si dal ruku okolo mých ramen -> starej ale dobrej trik !

Celej film sme byli usebe namáčknutý ,chtěla jsem aby to neskončilo aby mě takle držel do nekonečna a já mohla dýchat jeho vůni.

Ale potom film skončil a mi byli ticho ale pořád jsme se tulily.

,, Nechtěl by sis zkouknout eště jeden film '' usmála jsem se na něj ..

,, Mám lepší nápad'' nadzvednul obočí a podíval jse na mě

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 31, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sexy ChůvaKde žijí příběhy. Začni objevovat