Cif the Killer

235 11 16
                                    

Cif bol malý chlapec s divnými fetišmi. Mal rád voňanie cudzích nôh, olupovanie šušňov spod lavice ale najviac miloval čistenie a upratovanie. Správne. Bol to malý zakomplexovaný parchant z problematickej rodiny a jeho nedostatky fixoval čistením okien s Cifom. Mater mu dala také nahovno meno lebo keď rodila tak jej vyčistil medzinožie aby sa neušpinil, panghart jeden. Ale dosť o minulosti tohto zmrda, povedzme si o jeho budúcnosti.

Cif sedel v jeho malej čistej izbe a pucoval si poličky. Keď zrazu mu jeho 100 kilová mater rozrazila dvere a zrevala: "Zbaľ sa ty špina, sťahujeme sa." Potom fragment dverí dala na miesto a odišla si pobaliť 3 nohavičiek a zubnú kefku teda celý jej majetok. Cifa sa to dotklo, čože nieje dosť čistý? Čo už mal chudák zasran robiť. Pobalil si pár fľašiek Cifu a mop, zopár handier a kapesníky. Už o pár hodín chudák Cif fetil vôňu nového baráku. Jeho rodičia boli trochu v balíku, lebo jeho mater sa pri otáčaní okolo tyče pošmykla, zhodila tyč a udrela sa, takže dostali ľahké odškodné. Cif neváhal a začal novú chatku plesnivú umývať. 

Jak drhol terasu, prišla za ním nejaká sfetovaná teta že je ich suseda. Cifova mater si vytiahla prsty z riti a išla pozdraviť. Hrde sa vyprsila a opľula susede ruku. "Nazdar. Volám sa Cibuľa a hen môj manžel Voldemort. A hentam stoja moji dvaja potrati Cif a Liána." Potriasla jej ruku div že teta ustála. "Je fajn mať nových susedov. Vidím že aj vy ste mali dierku v kondóme. Teda deti. Mňa len napadlo, či by tvoj starší neprišiel na oslavu môjho trans synčeka,  Balzama. " tete sa oči rozchádzali že si Cif myslel že miesto Pervitínu si teta dala cukor. "Hen je." Teta zamierila jej divným krivým prstom na malú kopu trusu na ktorej sedel malý potrat Balzam. Balzamoval si pery nejakým krémom proti hemoroidom a smial sa pri tom.  "Nom jasnačka že Cif príde, však?" Otočila sa mater na Cifa a suseda len spokojne prikývla a odišla.

Keď prišli všetci do domu Cif sa oboril na jeho odpanenú matku. "Matka, čo si to dovoľuješ pozývať ma na narodeniny nejakej baby ktorá drbla z pôrodného stolu?!" Pichol do jej tlstého brucha. No mater sa znova len vyprsila a odišla do kuchyne.

Cestou zo školy sa Cif s Liánou trochu zabavili, no jakmile zastali na zastávke a uvideli kto ide, sranda ich prešla. Boli to tí traja buzeranti z ročníka vyššie, Sádlo, Cukina a Pytlík. Sádlo bol malý tlstý panghart z ktorého tuku by ste vyrobili obrovský fritér v Mekáči. Cukina sa zase hral cool teploša no to len zato aby sa vtrel Pytlíkovi, ktorý bol chudý a vysoký, no bol tak škaredý že by ste mu najradšej dali ten pytlík na tvár. "Aha kto ide. Malí zasrani." Zasmial sa Pytlík a Sádlo a Pytlík prikývli. Takto to chvíľu pokračovalo, no len do chvíle kým Sádlo nezožral Liánu. Prehltol ho v celku nenažranec jeden. "Vypľuj ho!" Zavrešťal Cif a hodil sa na Sádla. Chvíľu ho len tak plieskal no potom si vzal kapesný nožík a rozrezal ho na poli aby vyslobodil Liánu. Liána bol naštastie OK. Cukina a Pytlík sa medzitým pri pohľade na mŕtveho Sádla oblili navzájom a zdrhli. Cif a Liána sa bezpečne dostali domov.

Na druhý deň (deň oslavy Balzama)  Cif cítil že v ňom niečo ruplo. Asi svedomie, ale nikoho to nezaujíma. Tak sa usmiaty vydal na oslavu teplej transky. Prešiel bezpečne cez ulicu a o pár minút už sa hral s Balzamom na milencov. No hneď si ružovú sukničku vyzliekol, keď zbadal v rohu Cukinu a Pytlíka. "Čo tu chcete potrati?" Zasmial sa no oni sa len uškrnuli. Schmatli Cifa a odvliekli ho dnu do kúpeľne. Kým si Pytlík honil, Cuketa sa snažil zabiť Cifa prádelníkom. Nedarilo sa, no potom prišiel Pytlík a polial Cifa splaškami, čo v Cifovi spôsobilo vnútornú bolesť že bol pošpinený. Potom sa stalo čosi nečakané. Cuketa vzal zápalovač a zapálil splašky na Cifovi a ony začali horieť. (Kurfa, čo tá malá transka sere benzín?!) Chudák Cif horel a horel, a dvaja buzíci utekali. Našli Cifa až keď bolo neskoro.

Cif sa prebral z kómy zhruba o dva týždne. Utrpel vážne zranenia hlavy. Mal nejaký shit na očiach, a tak ho začal šklbať. Keď došklbal, neveril vlastným očiam. Všade počul hlasy svojej adoptívnej rodiny ale sústredil sa na zrkadlo. Bol tak pekne čistý. Bol celý biely ako keby ho namočili v bielidle, a mal také pekné čierne vlasy aby si urobil mastnú ofinku nabok ako emák. "Zlato, si Ok? Poistka nebude? " Mater prehovorila asi prvý krát. "Som tak čistý.." Cif bol užastnutý. Mohol ísť domov.

Ten večer Cifa prepadávali čisté myšlienky. Ako obvykle sa vydal do kúpeľne umyť zrkadlo a vysrať sa. No ako sa pozrel na svoje nové ja, uvidel špinku na líci. Bol zhrozený a hrozne sa nasral. Vzal cif a omočil si v ňom tvár tak dlho až kým mu to nevypálilo kožku pri hube to polmesiaca. Potom schytil destilát proti voškám a napatlal si ho do očí. Cítil sa tak čisto.

Za chvíľu ho prišla skontrolovať mater. Bola zhrozená. "Cif, ty hovno sprosté, čo si si urobil?" Mater bola vystrašená a ustúpila svojou sloniou váhou dozadu tak silno že pukla parketa. "Mater, teraz som čistý. No nie som pekne čistučký?" Cif bol nadšený z jeho novej zemiakovej tváre. "Si krásne čistý. Idem to povedať Voldemortovi." Matka bežala do spálne. "Vezmi pušku ty potrat, náš špinavý syn nás zabije." Nestihla ani dohovoriť a už vo dverách stál Cif. "Mater. Klamala si." Cif sa nasral a napchal im do hrtanov handry omočené v cife. Zasmial sa. Potom išiel za Liánou. Liána plakal. Liánu pre zmenu vyhodil za mop z okna. " Všetci budete čistí." Zachechtal sa jak polo retardovaný tuleň. 

Cif the Killer utrie vašu krv zo skla.

Tak toto je všetko! ^-^ dúfam že ste sa aspoň trochu zasmiali XD ospravedlňujem sa za vulgarizmy a gramtiku >< akú weirdpastu by ste chceli nabudúce? Bude ich veľa (nezabite ma pls) ^-^ tak vidíme sa nabúce, Ďakujem za každy koment či vote! Pa!

WeirdpastaWhere stories live. Discover now