Ben bol malý zasran rovnako ako všetci jeho spolužiaci. Ale jeho spolužiaci neboli taký malý ako Ben. Chudák čudák Ben nerobil nič iné ako plakal. S jeho výškou 1 meter a 43 centimetrov bol na svoj vek dosť malý a všetci sa mu smialy. Navyše bol buzerant, a zamiloval sa do svojho spolužiaka Danka. Rád si ho fotil. Navyše Ben miloval videohry. Každý večer hrával Kim Kardashian simulátor, a nevedel sa od toho odtrhnúť. Už bol level 69 keď sa to stalo. Odfúklo mu barák. Ben s jeho plesnivou búdou letel a letel, až kým nepristal na zamrznutom jazere. Musel chudák rozbehnúť nový život, lebo bol moc malý na to aby tlačil tú ružovú kadibúdu cez ľad. Tak si malý Ben len utrel jeho osratú ruku do nohavíc a vrátil sa ku Kardashian životu.
Jak si Ben lepil šušníky na stenu, niekto zaklopal. "WTF" Ben sa zľakol a odšuchtal sa k dverám. Keď otvoril bol zarazený. Stála tam jeho mama s otcom a hučali na neho jak Gordon Ramsay keby stretol Jožka Heteša. "Ty bastard malý! Odídeme do Tesca žobrať a ty nás presťahuješ!" Zahučala jeho mamka a začala ho škrtiť igelitkou. O Benových rodičoch sa šírilo že sú hrozne prísny a robia kohútie zápasy v garáži. Vážne, Benový rodičia sú vážne svine. Stále mu dávaju sa učiť, a smejú sa mu že je teplý. Pche.
Ben sa vrátil k jeho KK simulátoru a hral. Neskôr napísal ľúbostný list Dankovi v ktorom mu ponúka sex a perník z Tesca. Nevyšiel z jeho izby hodiny, no už ho začala bolieť hlava. Rozhodol sa ísť von. Pomaly preklusal jeho malými nožkami s kŕčovými žilami po ľade do mesta. "Buzerant!" Zakričal nejaký trapko z jeho triedy, no Ben mu len ukázal prostredný pahýľ a pokračoval v ceste. Nemal to robiť. Mal si rozmyslieť komu svoju kostnatú ručnú prostrednú paličku ukáže. Bol to Gádžo, najobávanejší heterák z triedy. Gádžo sa za ním rozbehol, a jakmile si dohonil išiel ho lapiť. Schytil Bena no Ben mu vykĺzol a utekal k domu.
Už sa blížil k dverám keď..PUK. Ľad pod ním sa preboril a on padol do ľadovej vody. Gádžo sa zľakol. Naštastie sa Ben neutopil, len zamrzol do divnej kryhy. Gádžo si vydýchol. Vzal kváder s Benom a išiel domov. Nasekal ho na kocky a mrdol si ho do coca-coly. Benovy rodičia nesmútili, mávly nad tým paprčami. Keďže Benova mama vedela že Benov priateľ Danko miluje Kim, podarovala mu Benov simulátor. Benov duch sa nasral. Posadol hru Kim Kardashian simulátor a dodnes ju straší. Jakmile ju Danko otvoril, zjavil sa nápis: "prečo si ma neošukal!?" A zmizol. Dankovi vypadla eletrina a Danko sa od smútku obesil.
Neverte Gádžom
Okeh toto bolo fakt krátke, ale na tomto nemám nijaké nápady XD každopádne ďakujem za prečítanie ^-^ pa!
YOU ARE READING
Weirdpasta
RandomONLY SK IM SORRY ^-^ Takže..toto je paródia na Creepypastu (ktorú obľubujem takže bolo tažké urobiť toto) čo už :3 užite si to XD nenáviďte ma XD