Prologue

70 10 9
                                    

Itálie, rok 2013 *Harry*

Moje jméno je Harry Styles, vlastně se tak jmenuju teprve dva roky. Narodil jsem se tady v Itálii, v úžasném městě jménem Neapol(v italštině Napoli). Do Londýna v Anglii jsme se odstěhovali s matkou po smrti otce. Zemřel když mi byly čtyři roky, ale i tak si matně vybavuji chvíle s ním. Dům,pozemky a všechny své peníze jsem po něm zdědil. Ale všechno bych to vyměnil za to, aby žil.

Momentálně jdu za svým přítelem jménem Christian. Seznámili jsme se když byl po rozchodu s jeho ex-přítelkyní. Je vtipný, okouzlující a celkově úžasný. Utrácím dost peněz abych se s ním mohl vidět. Létat z Londýna do Napoli není levné a trvá to dlouho.

Mojí matce jsem se nepřiznal že jsem gay, bojím se její reakce. Vždy mě brala na různé akce proti homosexuálům. Navíc teď je to ještě horší. Když jsme se přistěhovali, potkala může jménem James a on je stejný jako ona, ne-li horší.

S Christianem se scházíme potají a kryje mě moje dobrá kamarádka Camilla. Je jako moje sestra kterou jsem nikdy neměl. Vždycky mi pomáhala a před matkou dělala že je moje přítelkyně. Z Christiana neměla dobrý pocit, ale vždy tvrdila že mě bude podporovat ve všem co mě udělá šťastným.

Dnes je prvního února, tudíž mám narozeniny. Doufám že to nějak oslavíme, třeba zajít do restaurace, kde jsme si řekli že se milujeme.

Matka je u prarodičů a já čekám na domluveném místě. U Neapolského zálivu. Tady mě poprvé políbil. Přijde s pětiminutovým spožděním. "Ahoj lásko." pozdravím ho a chci ho políbit, jenže on mě odstrčí. Co se děje?

"Neříkej mi lásko kurva!" proč je tak agresivní? A proč se tak chová? Vždyť to on mi začal první říkat lásko. "Nechápu jak jsem s tebou mohl být, vždyť nejsem buzna do háje!" spustily se mi slzy a doufal jsem, že přestane mluvit a radši odejde.

Proč to dělá? Vždyť tvrdil že vždy budeme spolu a teď... "Byl jsi jen blbá přechodná fáze, jen debilní chyba, kvůli které jsem za buzeranta." stál jsem na místě jako socha a jen brečel. Proč já vždycky schytám to špatné, copak jsem provedl něco za co mě bůh trestá?

Přejde ke mě a shodí mě na zem: "Radši už ke mně nelez." A já tam zůstanu sám, v blátě, se zlomeným srdcem... Veselé narozeniny, Harry.

Rusko, rok 2012 *Louis*

Jmenuju se Louis Tomlinson. Narodil jsem se v Rusku v Kazani. Moje teta se strejdou,i prarodiče se odstěhovali do Londýna....a tím mi celkem kazí život. Moje rodiče se rozhodli odstěhovat tam taky a já se musím rozloučit.

Ve škole jsem nejoblíbenější a mám přítelkyni Alexandru. Někdy nám to trochu neklape, ale vždycky se usmíříme. Zaklepu na dveře jejího a jejích rodičů domu. Za zády mám ruku v které držím puget růží.

Otevře mi a skočí mi kolem krku: "Vážně musíš odjet? Co naše sny, že budeme slavný duet?" zeptá se sklesle. "Promiň, ale musím." Dám ji tmavě červené růže a lehce políbím na rty. Otočím se a zamávám. Teď se musím zase vracet do Londýna. Jak mně se tam nechce.

*******
Ahoj :) Doufáme, že si tenhle příběh najde nějaké čtenáře ;)
A věnujeme to, no vy  dotyční víte :)
Tohle je psáno téměř podle skutečnosti. :)

Salianaxa & Yasmi_xxx

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 14, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Story Of Our Love || LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat