1.

76 2 0
                                    

Vstávej ! no tak pohni už ! Zakřičela na mě mamka . Co tak křičíš? zeptala jsem se a protřela si oči . Vzala jsem si to ruky telefon a nahmatala tlačítko pro zapnutí byla sobota osm hodin ráno . Znovu  jsem zavřela oči . Pak jsem si to uvědomila vlastně my se dneska stěhujeme ! Rychle jsem se posadila . Rozhlédla jsem se po pokoji kde byli  samé krabice a na zdech místo po nábytku . Uchechtla jsem se při pomyšlení když jsem věděla jaký pokoj budu mít v Praze kam se stěhujeme .  Krásná velká místnost vlastní koupelna a velké šatní skříně . Jediné z čeho mám obavy jsou přátelé . Prý si je rychle najdu ale já pochybuji . Už bych chtěla mít kluka a někam se s ním odstěhovat když už mi za 3 měsíce bude 18 .. No co . .. Nasedla jsem si auta a zavřela za sebou dveře . Naposled jsem se podívala na náš barák a pak jsem zavřela oči protože jsem věděla že mě čeká dlouhá cesta v autě . Nesnáším jízdy v našem autě je převoněné a mě se vždy dělá blbě . Do sluchátek jsem si dala nějaké remixy . Probudila mě velká rána a řvaní mé matky . Co je ? Zakřičela jsem a sundala jsem si v rychlosti sluchátka . Pohled na přední sklo auta mě zděsil . Byl celý od krve . Srazili jsme srnku řekl v klidu otec . Děláte si srandu ? zařvala jsem . Nenávídím krev ještě k tomu jsem už 5 let vegetariánka takže se mi udělalo pěkně blbě . Otec vylezl z auta a zaklapl za sebou dveře tak že se otřáslo celé auto . Tak jsme asi dojeli řekl se smíchem táta . Myslela jsem si že si dělá zase blbou srandu jako vždy ale když mi dali můj kufr na kolečkách do ruky tak zase přešla sranda mě . Je to 3 km řekla mamka a usmála se . Já jsem se s krutou pravdou nějak smířila a šla jsem za mamkou.  Když jsme ušli asi 2 km už jsem necítila nohy ale přede mnou stály nákupáky . Jako fakt ? řekla jsem my bydlíme kousek od nákupáků ? No barák  máme tady řekl otec  já jsem ještě víc zaječela . Náš barák byl asi 100 metrů od toho všecho . Když jsme bydleli ve starém domě všechna normální civilizace byla od nás asi 8 km .  Když jsme přišli před barák zamilovala jsem si ho na první pohled . První jsem šla na zahradu .  Panebožeeeeeeee ! Je tam krytej bazén a nádherná zahrada . Otec na mě zakřičel at si jdu vybalit . Nevěděla jsem jaký budu mít vůbec pokoj protože můj vysněný si zabrali rodiče .. Otevřela jsem dveře . V době byla příjemná vůně květin která šla ze zahrady . Vyšla jsem nahoru po schodech a viděla jsem nad sebou provázek . Za provázek jsem zatáhla a přede mnou byl žebřík. Každý krok po žebříku mě pronásledoval vrzání . Nahoře to bylo .. bylo .. prostě úžasné . Byla to normální místnost . Mnohem větší a prostornější než původní pokoj. Mamíííííí .. Už jsem si vybrala pokoj . Zakřičela jsem na mamku . To myslíš tu půdu ? Znechuceně se na mě mamka podívala . Jak se ti tam asi budou stěhovat věci ? Nějak ano se smíchem jsem řekla a už jsem byla na půlce cesty s kufrem . Kufr jsem nechala v mém suprovém pokoji a pak jsem se šla zeptat mamky jaké je heslo od wifi. To není možné .. S veselým hlasem řekl otec . Šla jsem za ním v garáži byl klavír . Sedla jsem si k němu a zahrála jsem svůj freestyle . Klavír zněl staře ale bylo vidět že původní nájemník se o něj dobře staral . Vzala jsem si pak svůj telefon a projela youtube . Vadak vydal nové video .. Super řekla jsem si . A vrátila jsem se zpět do svého pokoje . Video trvalo chvilinku . Vadak je můj nejoblíbenější youtuber všechno je na něm dokonalé . Chtěla bych ho někdy vidět osobně ale to se mi asi nesplní . Vyšla jsem před barák a pozorovala lidi v sousedství . Nic zajímavého asi po 20 minutách vyšla nějaká holka . Když mě uviděla zamávala se na mě a smiřovala  ke mě . Docela jsem měla strach protože  mě v minulém městě   všichni stranili a tak vůbec se se mnou nikdo nebavil . Ahoj řekla mi . Já jsem se usmála a stejně jsem jí odpověděla jak se jmenuješ ? Eva řekla jsem . Já se jmenuji Alexandra ale všichni mi říkají Lexa . Jako tomu klukovi v comebacku ? Zasmála jsem se . No asi proto odpověděla . Měla černé vlasy a modré oči . Zeptala jsem se jí ty si nabarvená ? ne víš jenom nikdy jsem neviděla holku s černými vlasy  a modrými oči . Zasmála se né ale oči nejsou moje . Nahodila jsem pohled jako what the fuck :D Né Evi mám kontaktní modré čočky . Tak to jo zasmála jsem se . Pak se zaměřila na mé vlasy . Ale ty máš božské vlasy . Zapoměla jsem říct mám modré ombré . Jo díky . Na Lexu někdo pak zakřičel a ona se mi omluvila že musí už jít . Ještě řekla nechceš jít v 8 ven ? Jasně řekla jsem jí a ona už běžela k protějšímu domu . Já jsem stála venku najednou slyším jak někdo otevírá dveře . Udělala jsem krok blíž abych lépe viděla . Vážně je to on ? Vyvalila jsem oči a koukala jak vychází . Byl to Vadim.

VadimKde žijí příběhy. Začni objevovat