What I Want?

138 3 16
                                    

Selam dünyalılarrr ! Bir saniye bu fazla uzaylıvari oldu...Selam arkadaşlar ! daha uygun sanki... Neyse.Ben Matt.Yani dünyadaki ismim Matt.Asıl ismimi bilmeyi çok istediğinizi tahmin edebiliyorum ama emin olun ben sizden daha çok bilmek istiyorum.Tek hatırladığım bu gezegene bir görev için gelmiş olmamdı.Açıkçası hangi boyuttan geldiğimi,asıl adımı,beni yönetenleri,ne olduğumu ve kim olduğumu bilmiyorum.Dünyada ki ailem ablam ve annemden oluşuyor.Milwaukee de küçük bir evde yaşıyoruz.Bu hayatla çok fazla bağ kurdum.Okula gidiyorum ve benim de sizin gibi arkadaşlarım var.Ben 8. sınıfa gidiyorum,ablam ise 11. sınıfa gidiyor.Ayrıca anneme destek olmak için ablam ve ben de çalışıyoruz.Aslında annemin kendine ait bir dükkanı var.Bir nevi tasarımcı ama kıt kanaat geçinen bir tasarımcı.Ablam da ona yardım için her haftasonu dükkanda müşterilerle ilgileniyor.Ben ise bir dondurmacıda çalışıyorum.Haftalık aldığım para az da olsa ablam ve benim okul ihtiyaçlarımızı karşılamaya yetiyor.Okulda iki arkadaşım var.Isaac ve Austin.Aynı dondurmacı da çalışıyoruz.Patronumuz biraz cimridir ama iyi kalplidirAnnemle aralarında bir yakınlık var.Her ne kadar bu ilişkiyi desteklemesem de patronum Jack'in,anneme babamdan daha çok değer verdiğini düşünüyorum.Her neyse.En son arkadaşlarımdan söz ediyorduk.Isaac ile Austin benden daha önce tanışmışlar.Bunun nedeni gittiğim okulun benim ikinci okulum olmasıydı.İlk okulum babamla yaşadığım Detroit'te ki büyük bir okuldu ama babam evlenince ben de annemle kalmaya başladım.Üvey annemden nefret ederim.Sırf babam zengin diye onunla evlendi diye de düşünmedim diyemem aslında.Natalie dışarıdan bakıldığında melek gibi görünür ama bir de bana sorun...Neyse.Size hiç köpeğim Daisy'den bahsettiğimi hatırlamıyorum.O dişi bir köpek ve cinsi gold.Çok uysal ve benim en yakın dostum :) Bir gün onu evimin iki sokak aşağısında ki her zaman gittiğim bir parka gezmeye götürdüm.O benim attığım frizbileri yakalamaya çalışırken attığım frizbiyi bir başka gold yakaladı ve bana getirdi.Ama kimindi bu köpek ? ...

What I Want?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin