Sabah uyandığımda saat 10.34' tü.İşe geç kalmıştım ama dert etmedim.Kate ile tanıştıktan sonra bunun gibi hiçbir şeyi umursamadım neredeyse.Annemin dün akşam ki erken yat serzenişleri,ablamın ödevimi yapmadığım için kızdığını belirten bakışları ve coğrafya dersinden aldığım o D- ...Hiçbirini kafama takmadım.
Telefonu elime aldım ve Isaac'ten gelen mesaja baktım.Bugün patronun bize hem izin hem de zamlı haftalık verdiğinden bahsediyordu.Belli ki Jack'in keyfi yerindeydi.Öyle olmasa bu zammı asla yapmazdı zaten.Benim haftalığımı Isaac'e vermişti,öğleden sonra gideceğimiz bilardo sal...Nee??? İyi ama ben bilardo oynayamam ki...Belki onlara bunu söylememiş olabilirim ama 8. yaşımda amcam ile yaşadığım bilardo travmasından sonra kimse bana o istekayı tutturamaz.
Neyse,çocuklara söylemem ve başka bir yere gideriz deyip savuşturdum bu sorunu.Terliklerimi giyip banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm ve en sevdiğim t-shirtim ile pantolonumu giyip indim aşağıya.En sevdiğim t-shirtimi giymemin nedeni bugün Kate'i de davet etmeyi düşüyor olmamdı.Onun karşısında iyi görünmek istiyordum elbette...Hem eminim Austin'in sevgilisi Blake ile iyi anlaşıp arkadaş olurlardı.Böylece bizim erkek muhabbetimizin arasında sıkışıp kalmaz,hemen gitmek istemezdi.Ama yine de Kate'in davetimi pek kabul edeceğini sanmıyorum.
Ben tüm bunları düşünürken ablam kahvaltı masasında kahvaltısını bitirmek üzereydi.Ablamın yanındaki sandalyeye oturup atıştırmalık şeyleri yemeye başladım.Ablama neden anneme yardım için dükkana gitmediğini sordum ve hiç beklemediğim bir cevap aldım: "Bugün erkek arkadaşımla alışveriş yapacağız." Birincisi ablam o kadar ödevin içinden nasıl çıkmayı başarıp kendine vakit ayırdı? İkincisi ABLAMIN ERKEK ARKADAŞI KİM?!@#$%&*!? Her ne kadar onunla arada sırada kavga etsemde yine de çok kıskandım...Ya ablamı üzüp kalbini kırarsa...Açıkçası kim olduğunu tahmin ediyorum : Yan sokağı bizim sokağımıza bağlayan köşedeki apartmanın en üst katında oturan Cody isimli çocuk...En azından tanımadığım biri değil.
Ben bu düşüncelere dalmışken Isaac'ten gelen mesaj dikkatimi dağıtıp dünyaya dönmememi sağladı."Saat 12.30 - Seahell Bilardo Salonu" yazan bir mesaj atmıştı bana.Sanırım artık bilardo izlemekten başka seçeneğim yoktu.Isaac'e cevap yazmayı unutup direkt Kate'e bu numaranın bana ait olduğuna dair bir mesaj attım.Cevap gelmesini bekleyemeden de bilardoya davet ettim onu.Sonuç : olumlu.Gelmeyi çok istediğini yazan bir mesaj atmıştı bana.Hemen sandalyemden fırlayıp banyoya girdim.Duş aldıktan sonra saçlarımı yaptım ve Kate'e evinin adresini mesaj olarak sordum.Her gün Daisy ile gittiğim parkın yanındaki güzel evde yaşıyormuş.
Mesajı aldığımda saat 11.47'ydi.Hemen aşağıya inip ablama nereye gideceğime dair rapor verecekken onun da çıkmak üzere olduğunu gördüm.Onu arabasıyla almaya gelen Cody ile ayaküstü tanıştım ve Daisy'yi yan komşumuz Bayan Jones'a bırakıp hızlı adımlarla Kate'in evine doğru yürümeye başladım...