Fratioare!!Înca nu-mi vine sa cred ce mi s-a intamplat ieri!!Trei lucruri incantatoare-minunate-absolut-genial-complet-incredibile-prea-frumoase-pentru-a-fi-adevarate!!
Primul lucru încantator-minunat-absolut-genial-complet-incredibil-prea-frumoase-pentru-a-fi adevarat:
Chiar am mers la balul îndragostitilor:-)!!Ieei!
Dap!Era faza aia cand fetele care invita baietii!Si,in ultima clipa ,mi-am facut curaj sa-l invit pe baiatul visurilor mele Brandon!
Al doilea lucru incantator-minunat-absolut-genial-complet-incredibil-prea-frumos-pentru-a-fi-adevarat:
M-au incoronat printesa îndragostitilor:-)!!Ieei!!
Inca nu-mi dau seama cum s-a intamplat una ca asta.Dar s-a intamplat!Si am diadema ca dovada!!
EU PURTAND INCA DIADEMA NAUCITOARE DE NOAPTEA TRECUTA!
Si,in cele din urama,cel mai uimitor lucru din lume!
Ieei!!!
Al treilea lucru incantator- minunat-absolut-prea- frumos-pentru-a-fi-adevarat:
In timpul ultimului dans al celei mai perfecte,romantice si de poveste seri,brandon si cu mine…
Hey!Stai asa!Imi suna telefonul?!
Da!Imi suna telefonul!!!
Hey!Poate ca e Brandon!!!:-)!!!
(Ma uit sa vad cine ma suna)
StaiAsa!!Doamne!!!Nu pot sa cred ca e…E doar cel mai cunoscut producator TV din lume!Si prezentatorul emisiunii mele preferate,un reality show\tabara de recrutare pentru tinere talente, care se numeste…
Iupiiii:-)!!
Trebuie sa raspund la telefon!
Saptamana asta suntem in vacanta de primavara.Asa ca am tot timpul din lume sa termin de scris in jurnal…
Pe mai tarziu