Copyright

2.1K 7 6
                                    

HET VIRUS: VEILIGE ZONES

COPYRIGHT © 2014, Vicky Claerbout

Oorspr. Titel: Absolute Contamination (© 2010, Vicky Claerbout)

Vertaling door Vicky Claerbout & Sofie Claerbout

Alle Rechten Voorbehouden

Niets uit dit geschreven werk, “Het Virus: Veilige Zones”, mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur.

Belangrijk: Dit is een fictief werk. Namen, personages, plaatsen, gebeurtenissen en dialogen zijn het resultaat van de verbeelding van de auteur en worden fictief gebruikt. Gelijkenissen met echte personen, levend of dood, gebeurtenissen en/of plaatsen zijn volledig toevallig.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A/N: Origineel heb ik dit verhaal in het Engels geschreven. Je kan het op mijn profiel terug vinden onder de naam "Absolute Contamination". Ik vond het zelf nogal moeilijk om een gepaste vertaling te vinden voor dit verhaal en uiteindelijk ben ik dan maar voor "Het virus: Veilige Zones" gegaan. Ik weet niet of ik deze titel al dan niet zal wijzigen in de toekomst, maar indien je suggesties hebt, laat het me gerust weten!

Aan de rechterkant zie je een trailer die ik heb gemaakt voor het engelstalige boek.

Moest je tijdens het lezen fouten vinden, laat me dat dan ook maar gerust weten zodanig dat ik ze kan verbeteren.

Veel leesplezier!

~Vicky

Het Virus: Veilige ZonesWhere stories live. Discover now