Heej ovo je samo još jedna random knjiga. Nadam se da nećete umrijeti od dosade čitajući ju, no dobro, čitate na vaš rizik. :') Pa krenimo!
Najdraže osobe na wattu!
miinuh _artemiida_ Aldzer232 Alexxx_Ludacusss Ange_hunter Antonella_Filipas cokoladamilka Fire_Starter3 xx_gabi_mojsa_xx historylover1803 lanailiev9 LannaD lost_in_neverlandnow MalikTihana LoveArrow12 milatrifunovic Owl_Guardian Paula_M_Bieber Sarcastic_Killer Silent_Scream_GJ Styles_girl4ever tajcip25 taxitewrite tea_story
Evo, nadam se da nisam nekoga zaboravila. Ljudii sve vas jako puno volim<3
Sad možemo krenuti s pitanjima. Bome ćete se načitati:') miinuh
1. Što nosiš?
Trenutno pidzamu:').2. Jesi li ikada bila zaljubljena?
Dvaput xD.3. Jesi li imala užasan prekid?
Noup, forever alone:)4. Tvoja visina?
156:'(5. Tezina?
Nije bitno haha:')6. Tetovaze, pirsing?
Ne, ali bih htjela tetovazu:)7. OTP?
Chuck i Blair, Delena, Serena i Dan, Clark i Lexa, Emma i Killian, Caleb i Hanna, Ezra i Aria^-^.8. Omiljena serija?
Ima ih malo više: the 100, TVD, PLL, big bang theory, once upon a time i doctor who.9. Omiljeni band?
5SOS, Hinder, opća opasnost i pravila igre.10. Nešto što ti nedostaje?
Frendica:(11. Omiljena pjesma?
Trenutno Lips of an angel^-^12. Horoskopski znak?
Strijelac.13. Stvari koje tražiš u partneru?
Najvaznije mi je da se ne ponaša kao kreten i da bude dobar prema meni:')14. Omiljeni citat?
Živi za danas jer to je ustvari sve što imaš. Prošlost je prošlost, a sutra još nije došlo, a možda i neće.15. Omiljeni glumac?
Dylan O'Brien, Colin O'Donoghue i Ian Somerhalder.16. Omiljena boja?
Zelena.17. Glasna ili tiha muzika?
Tiha^-^18. Gdje ideš kad si tužna?
Najčešće sam u krevetu:')19. Koliko ti treba da se okupaš?
Oko pola sata:')20. Koliko ti treba da se spremiš ujutro?
Dvadesetak minuta.21. Jesi bila u tuči?
Noup.22. Razlozi zašto sam se učlanila na watt?
Zato što volim čitati i pisati i htjela sam nekome pokazati svoje priče:')23. Strahovi?
Pauci i općenito sve što gmize i leti, smrt drage osobe i strah od visine:324. Posljednja stvar koja te je rasplakala?
Serija the 100, tj. smrt Lexe i Lincolna:'(25. Kada si posljednji put rekla nekome da ga voliš?
Maloprije mlađem bratu:)26. Značenje tvog korisničkog imena?
Paa zapravo i nema nekog posebno značenje. Nisam znala koje ime da stavim, a plavuša sam i eto, nastalo je Blondiegirl3 :')27. Posljednja knjiga koju si pročitala?
Jonathan Kellerman - Nestali28. Knjiga koju trenutno čitaš?
Cody McFadyen - Lice smrti^-^29. Posljednja serija koju si pogledala?
The 100^-^30. Posljednja osoba sa kojom si razgovarala?
Najbolja frendica:')31. Omiljena hrana?
Lazanje*-*32. Mjesta koja želiš posjetiti?
London, Boston, Pariz, Madrid, LA... Htjela bih obići cijeli svijet jednom:')33. Imaš li simpatiju?
Da. :')34. Posljednji put kada si poljubila nekoga?
Brata u obraz :')35. Posljednji put kada si bila uvrijeđena?
Iskreno, ne sjećam se.36. Omiljeni okus sladoleda?
Vanilijaa*-*37. Koje instrumente sviraš?
Nažalost nijedan, no htjela sam svirati klavir ili gitaru.38. Omiljeni nakit?
Ogrlice, imam ih jakoo punoo:')39. Posljednji sport koji si igrala?
Odbojku na tjelesnom-.-40. Posljednja pjesma koju si pjevala?
Show you - Shawn Mendes*-*41. Omiljena chat up line?
Will you be my horcrux tonight, so l can give a piece of my soul to you?42. Jesi li je ikada koristila?
Noup.43. Posljednji put kada si hang out sa nekim?
Prošlu subotu.44. Tko bi trebao odgovoriti na pitanja?
Silent_Scream_GJ
historylover1803
_artemiida_
lost_in_neverlandnow
milatrifunovicNormalno ako želite.
Volim vas:)