1.Bölüm

258 21 70
                                    

İçerden duyduğum gürültülü sesle uyandım.Uyku sersemliğiyle banyoya gittim.Duşumu aldım.Odama girdiğimde dolabımı açtım ve asker yeşili kısa okul eteğimi ve bej rengi locosumu aldım.Üstüme geçirdim.Masanın üzerinde duran telefonum çalmaya başladı.Yakışıklı sessiz sakin sevgilim Aras beni arıyordu.Telefonumu açtim.Açtığım gibi bana"Seni bekliyoum"dedi.Kapının yanında duran çantamı kaptığım gibi hızlı hızlı merdivenlerden indim.Salonda herzaman ki gibi annemle babam kavga ediyordu.Onları umursamadan kapıyı son süratle çarpıp dışarıya çıktım.Karşımda siyah Porshe'sine yaslanmış Aras'ı gördüm.Üstünde dar siyah kotu,beyaz tişortü ve siyah deri ceketi vardı.Hızlı hızlı yanına gidip parmak uçlarımda yükselerek boynuna sarıldım.O uzun kollarıyla belime sarıldı.Sonra sessizce arabaya binip okula dogru sürmeye başladı.Radyoya elimi uzatıp açtığımda The Cardigans-Lovefool çalıyordu.Okula vardığımızda şarkı bitmişti.Ben kapımı açarken Aras çoktan yanıma gelmişti.Bana elini uzatip"Hadi gidelim"dedi.El ele tutuşup yürürken bütün gözler üstumüze çevrildi.Tam o sırada en yakın arkadaşım Esila "Arya"diye cırlayarak yanıma koşarak geldi.Aras'in elini bırakarak Esila'ya sarıldım.Esila'yi bayağıdır göremiyordum. Çünkü annesi ile birlikte İzmir'e tatile gitmişti Esila bana tatili anlatarak okulun kapısından içeriye girdik koridorda yürürken Aras'ın kardeşi Uras'ı gördük Ben de Uras'ı incelemeye başladım üstünde siyah V yaka kaslarını belli eden tişörtü siyah dar kot vardı Aras ve Uras "cool" şekilde selamlaştıktan sonra bana baktı ve göz göze geldik ama o hiç takmadan önüne döndü arkadan gıcık sevgilisi Derin geldi Uras'ın koluna girip dudağından öptü derin bana küçümser bir bakış attı.Uras Derin'i alıp bahçeye çıktı. Zil sesi ile hepimiz sınıfa geçtik Esila ile vedalaşıp Aras'ı öptükten sonra sınıfa geçtim.Cam kenarının en arka sırasına oturup hocayı bekledim. Hoca geldi.Ders edebiyattı. Dersin yarısında Uras ve Derin içeri girdi.Derin'in en yakın arkadaşı Kübra'nın yanı ve benim yanım boştu. Derin Kübra'nın yanına Uras mecburen benim yanıma oturmak zorunda kaldı. Ben hocanın tahtaya yazdığına bakarken Uras'ı camdan dışarıya bakıyordu.Geriye dogru yaslandım ve Uras'a bakmak zorunda kaldım. Kafamı sıraya koyup Gözlerimi kapattım tam dalmışken hoca ismimi seslenmeye başladı. Kafamı kaldırıp hoca'ya baktım."Aşkı anlatır mısın?"


Arkadaslar oncelikle kitabimizi okuyup yourum ve vote verdiginiz icin hepinize tsk. Evet kitabimiz diyorum cunku biz bu kitabi 3 kisi yaziyoruz. Ve bu kitap ucumuzun de ilk yazdigi kitap oldugu icin lutfen hatalarimizi kabul edin. Neyse kitabimizi arkadaslariniza da tafsiye edip oy ve yorum vermelerini de unutmamalarini soylerseniz cok sevinirim simdiden tsk. Iyi okumalar kitabimizi birakmamaniz dilegiyle.Bb😘😘😘

Karanlık KapıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin