Asi za 2 týdny co jsme byly s Bárou best friend(bff) nás její táta vzal do 5D kina(ve varyadě).
V úterý po škole jsme šli do školní jídelny na oběd, po oběde jsme šli k Báře domů, umyly nádobí, vyluxovaly, vyvenčily psi a Báry táta nás odvezl do Varyady. Zašli jsme do 5D kina (pro ty kdo neví co to je:5D kino je něco jako 3D kino, ale když na tom plátně stříká voda tak na tebe stříká voda taky. 5D kino trvá 4-7 min. Sedačky se tam hýbou). Šli jsme teda do toho 5D kina, potom jsme šli do fotolabu (tam se tisknou fotky) a tam jsme si vytiskly společný fotky. A zašly jsme se kouknout do obchodu s electronikou koukaly jsme se na kryty na mobil, ale na naše telefony kryty neměly (huawei Y330, Samsung galaxy S II). Asi za 1 hodinu jsme jeli zase k Báře domů. A najednou mi zapípal telefon. Přišla mi zpráva od mamky.Mamka: Kiki, kde jsi?
Já: Jsem u Báry
Mamka: Jdi k babičce. Za chvíli přijedu.
Já: Ok. Za 10 minut jsem tam. Ahoj
Mamka: Ahoj,, Ahoj Báro už musím domů uvidíme se zítra!" Rozloučila jsem se s Bárou a šla domů.
,, Ahoj" pozdravila mě Bára ze dveří.Za 10 minut: ↓↓↓
Přišla jsem k babičce a mamka tam za chvilku přijela a jeli jsme domů.Další díl je na světe, snad se líbí.
Vaše - kiki - 123