?Mültiedya!Oyuncular.. Ve bolum müziği....
Önümde bir yol var,
karanlık simsiyah önümü görmemi engelleyen. dümdüz yol var.Elimde şarj aleti, ayaklarım benden izinsiz zorla yürüyorlar, zor olan ne biliyor musunuz? Ana terligi. Evet doğru duydunuz!
Karanlık olmasının sebebi ışıkları kapatmam elimde şarj olmasının sebebi ise annenin telefonunun şarjı bitmiş olması 4 saat oyun oynarsa.
"Çağla nerde kaldin!" diyen annemle üfleyip"Geldim anne!" diğe bağırdım.
Evet koridor çooook uzun, bu yüzden çişim de geldi.Anneme şarjı verip tuvalete koşmuştum fakat kapı kitliydi. Kahretsin! Çağan!
"Çağın aç şu kapiyi !!" allahım lütfen kokutmasın lütfeen!"Çok beklersiniz çağla hanim aradığınız ikizinize şuan da ulaşılamıyor" Hıh gerizekalı.
"kirarsam görersin!" dediğimde kahkaha sesi geldi"Tamam lan dur bi iśim bitsin de!"Dediğinde kahkaha attım."Kizmi beceriyon oğlum!" Azmış erkekler gibi.Kafama gelen terlikle anneme döndüm."Ne biçim konuşma o öyle kız çağın sen eve kız mi atiyon eşogul eşek"Dediğinde tak! Diye ses geldi ardından çağınin çığlığı."Ah ne kızı anne ya düştüm sayende!"
Dediğinde zor tuttuğum kahkahami attım."Tamam anne git yat sen!" değip zar zor annemi yolladim."Hadi allah rahatlık versin."dediğinde geri gelmiş. yumuşamam hemen ortaya çıkmıştı.
"Sanada kralicem".Dediğim gibi annemi yolladim.Sonunda çağın çıktığında hızla tuvalete girmem ile çıkmam bir oldu."Ya çağın allah kahretsin seni!"Evet çikmamin sebebi pis kokutması!İyk! İğrenç
"Çok konuşma kolum gitti zaten !"dediğinde kahkaha attım." İyi oldu!"dedigimde ters bir bakış atıp gitti.Kendini övünmek ne ya!
Ne yani azıcık güzelsem.
Azıcık ama çok değil aman kimi kandiriyorum benim harika bir yüzüm var! Tabi benim sayemde çagan'ında var. Ve yarin yeni bir baslangicla okul var.Yeni lisemizdi babam annemi ağlatinca yeni bir yere taşınmıştık."Çağın koş bana bir sigara al gel."diyen annemle sirittim.
"Anne odevim var çağla gitsin." oha yalana bak!"Okul mu başladı gerizekali"Dediğimde çağın sessizce kufretti pardon ne sessizi bildiğin böğürdü."Çağla hadi kızım sen git."dediğinde bikkinca ses çıkarıp.
"Tamam anne"Dedim ve markete çıktım.Pardon market için dışarı çıktım.Yolda giderken havlama sesiyle olduğum yerde kaldım.Köpek mi o? Ayy Ben köpekten çok korkarım
Koşmaya başladım geldigim yöne doğru.Bir depo gibi yere girip koşmaya başladım ama bir sorun vardı içeri kopek girmemiş ti içerisi karanlık kapı kitlenmişti ilerde oda Işığı yanıyordu ve sesler geliyordu bağırış sesleri inlemeler.
İkilemdeydim gitmek ve gitmemek?İleri bir adim attım.Gerçekten hakliymisim adim seslerin yankı yaparken benim korkum artıyor merak uyandırıyordu.
Odanın önünde durup kapı arasından bakmaya çalıştım.İçeride bir genç çocuk ve yüzü taninmiycak hale gelmiş bir insan evladı vardı.
Bir adim daha atarken eskimiş tahtalar gicirdamasıyla sessiz bir küfür mırıldandım. Çocuk beni fark etmişti..Ben hemen korkuyla geri çekilirken çocuk snirle bana yürüyordu. Ben ne kadar geri gidersem onun hızı o kadar artıyor buda beni korkutuyordu.Çocuk beni farketmeden çaprazimdaki pencerenden atladim.
Beni görmemişti sadece boynumdaki floru görmüştü.
Ben hızlıca kaçarken arkama bakıyordum ki çarptığımızda sert cüsseyle yere yapistim."Nerdesin kızım sen?"diyen çağanin boynuna atladım."Çağan!" dedim korku dolu sesimle arkama bakarken"Ne oldu?"dediğinde söylersem başının derde gireceğini bildiğimden bir şeyler uydurdum."H-hic k-kopek kovaladı da ondan şey ettim."
Dedigimde bana inanmazca baktı."Emin misin?"."Evet"
Dediğimde onayladı."Peki hadi gidelim ana terligi yemek istemiyorsan tabi."dedi ve güldü.Ne kadar didişsekte kavga etsek te seviyordum sonuçta ikizimdi ve ölene dek kavga edemezdik.
Eve geldiğimizde annenin uyduğunu gördüm sigara paketini Çağan baş köşesine koyup odadan çıktı.
Ben gerçekten bugün ki olayla çok korkmuştum.Çaganin yanina gittim.
"Çağan" dedim miyavlar gibi."Çağla" dedi o da düz bir sesle"Bu gece seninle yatabilir miyim?" dediğimde kaşları hayretle kalktı."Tabi de hayırdır sen ve kibarlık?"Dedi ve sessizce güldü Bende gülüp yatağa zipladim."Yavaş taşımaz o seni"
Dediğinde yastığın birini kafasına firlattim.Ama bir inleme sonucu bunun yastık değil tablet olduğunu anlar anlamaz hemen yere koşup -O nasıl oluyosa- tablete acirca baktım."Annem sakin ölme daha yeni kavuştuk!"diyerek filmdeki diyetleme yaptım."Çağla"
"Efendim Çağan" dediğimde bana "mal" bakışı atıp."Ne yapıyorsun tabletin kırılmaz cami varya hani"
Dediğinde kalkıp üstümü sirkeledim ne var unutmuşsam yani?
İçimdeki huzursuzluğu vanilya kokusuyla dindirip yatan Çağan 'ın göğsüne başımı koydum. ve huzurla canımın içinin yanında yattım.Evet Nasiliz? Bu benim ilk hikayelerimden birisi ve kurgusu begeniliyor umarım sizde begeniyorsunuzdur? Ne diyorsunuz? Diğer bölümle karşınızda olucagim. Desteklerinizi eksik etmeyin. Bu yeni kitabin ilk bölümünü sizlere sunmak sevindirici arkadaşlarımın yardımıyla güzel bir şey ortaya çıktı gibi. Begenenlere tessekurler beğenmeypenlerden tek isteğim eksiklerini mesaj yada yorum atmaları.
Bu ilk kitabım olduğundan profesyonel değilim o yüzden üzgünüm ama devam edicem 1 kişi bile okusa onun için yazicam çok saolun......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkamdaki Gölge
ChickLitKaranlığın içini aydınlatan bir yildiz, toprağın islanmasini sağlayan yağmur, gecenin karanlığını bastıran bir soğukluk.