Medya:Uraz ela gozlu cocuk
sabahki yataktan düşmeyle beyin ters dalga göçü yaşadı ve benim gözler açıldı.
-ne yapııyorsun çağın?
-kalk hadi uykucu.
-of geizekalı beynimin %10 u öldü.
-geriye kaldı %01
-ha ha çok komik.dedim ve kendi odama girdim.
gözüme dünki siyah beyaz gül desenli florum takıldı.
hemen üstümü giyinip beyaz flor taktım çok severdim ve dünki taktığım 1 numaralı favorim di.
-hadi çağla yarım saat daha bekleyemem.dediğinde hızla indim.
-geldim geldim.
okula adım attık ve müdürün odasına girdik.
arkası dönük 2 erkek vardı.
bizde -ki bu çağın oluyor-onlara bir göz atıp müdüre döndük sert yapılı siyah giyinmiş bir adamdı.
-Biz yeni sınıfımızı öğenicektik?dedi soru sorar gibi çağın o sırada 2 erkek arkasını döndü.
bakmamıştım.
-11\c dediğinde tam çıkıyordum ki bize bakan 2 erkekten ela gözlüsü takılmıştı.
vucudum buz kesmiş gözlerim yerinden oynuyordu aman tanrım bu o çocuktu!
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ders başlamıştı bizde kapıyı tıklatarak girdik.
tüm gözler bize dönmüştü.
çağın beni sahiplenici şekilde kendine çekti.
-ben çağın buda çağla ders bölündüğü için kusura bakmayın.dedi ve en arkaya oturdu bende onun yanına oturdum.hoca ilk bize gözlüğüyle süzüp derse döndü.
bu sırada beni dikizleyen çocukla çağına iyice sırnaştım.
o omzunu sıraya koyup yatınca bende omzuna kolumu koyup yyattım.
gelen sesler beni uyandırmış tek uyanan ben değil çağında kalkmıştı.
-lan bi uyutmadınız yürüyün gidin lan! diye kükredi gelen sesler şu şekildeydi.
'ay ne tatlılar' 'bence sarışın erkek taş' 'kızda fena değil hani' 'ama çok yakışıyolaar' 'isimleri ne kadar benzer'
-lan ne konuştunuz abi ya kalk çağla.dedi ve kalktı beni de zorla kaldırdı.
kantine sandığım yolda giderken sormam gereken soruyla çağını durdurdum bana mal mal bakınca.
-sen geç ıce tea al bana müdüre uğrayıp gelicem.
dedim ve müdürün odasına gittim.kapıyı tıklattım.
'gel' komutu gelince bende direk girdimm.
girmez olaydım o çocuk burdaydı.
-anladın mı beni uraz
-buyur kızım.dedi bana dönerek.
-şey ben seçmeli kağıları alıcaktım hocam.dediğimde kafa salladı ve kağıtları verdi.
-yanındaki arkadaşına da ver.dedi bende hafif kıkırdadı.soy addan damı fark etmemişti.
-Yürü aras
Dedi çocuk çıkarken gözü bana kayarken boynundaki flora bakıyordu ki hızla çıkarken birine carptim.
Ela gozluydu ve bu sınıfta beni dikizleyen çocuktu.
-Dikkat.dedi gulumserken
-Pardon.dedim ve kantine yürüdüm.
Etrafı toplanmış bir kalabalık vardı e bende merakliyim girdim tabi
-Hiii Sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkamdaki Gölge
ChickLitKaranlığın içini aydınlatan bir yildiz, toprağın islanmasini sağlayan yağmur, gecenin karanlığını bastıran bir soğukluk.