Sen,
Sen diye basladigim her cumlede biraz yutmunuyorum,biraz ozleyip,fazlaca seviyorum. Sen,diyorum. Yoklugun bile guzel,yoklugunda bile seviyorum seni diyorum. Senin yoklugunda pek fazla birsey yapmiyorum aslinda. Seviyorum,bekliyorum,ozluyorum. Gunum boyle geciyor benim. 5 ögün seni bekleyerek severek geciriyorum. Hayatimin yarisi diyorum. Olmuyor. Hayatimin tamami sen olmuşsun benim. Geriye donup baktigimda degil onume baktigimda bile adini goruyorum artik senin. Sen, diyorum onlarca hayal,binlerce ozlem sigiyor icine. Sen kelimesini kucuk sanardim eskiden bilmezdim ki seni sevmenin bu kadar kelime duygu biriktirdigini. Ogrettin sen bana. Sen bana sadece sevmeyi degil, bi insan hic sevilmiyorken bile deli gibi beklemeyi yine de vazgecmeyi denerken bi anda daha cok sevmeyi ogrettin. Hic bitmicekmis gibi baslayan sendin benim icin. Her guzel sey hic bitmicekmis gibi baslarmis sen gidince anladim. Sen gidince bircok sey ogrendim. Mesela seni nasil ezberledigimi anlamis oldum. Seni nasil tanidigimi ogrenmis oldum. Hic ben gibi sevecegini. Hic ben gibi ozleyecegini. Hic ben kadar merak edecegini. Hic ben kadar bekleyemiyecegini ogrendim. Ama biliyor musun bunlari bile bile yinede yanimda ol istedim. Cigerlerim kokuna oyle alismiski sen gidince nefes almak da bile zorlandim. Ellerim senin ellerinde terlerdi hep sen gidince bos kaldi hep soguk kaldi eskisi gibi. Kolarimin ne ise yaradigini bilmez gibi oldum sadece sana sarilmak icin kullanmisim gibi hissettim onlari. Sen gidince bos kaldim ben. Sadece ben degil hayatimda bos kaldi. Ama sevgilim, hic umudum olmazsa da bi an vazgeceyim demedim. Ben ne zaman beklemeye baslasam sen her zaman vazgectin benden. Sadece benden de degil bizden,hayallerimizden hepsinden vazgectin. Ben herkes yanimda olsa bile. Seni kimseye degismiyecek kadar cok sevdim. Sen ise bi insanda beni yuz ustu birakip gittin. Yapmaz dedigim her hatayi yaptin. Ben yinede sevdim yine de bekledim. Hani o ilk gun vardi. Ilk seni tanidigim gun . Cok guzeldi o gun. O gun anladim ilklerin cok guzel oldugunu. Sen bana ilk haftalarimizda. Sokkakda sigara bile icmem annem gorurse uzulur derdin. Simdi seni nerede gorsem ellinden eksik olmuyor. Yerimi o sigara aldi sanki. Cunku eskiden ellinden ellim adinin yanindan adim eksik olmazdi. Simdi hepsinin yerine birilerini koymuşsun hic sevmemis gibi doldurmuşsun butun hayatini. Bi tane ben yokkum. Benim hayatimda ise defalarca tekrarlarca sen varsin. Keskem olma istedim hic. Iyikim ol istedim . 3 yil gecti hala iyikilerimizden keskelerimize yer veremedim ben. Sen hatirlamadin bile bizi. Sen yokmuşsun ki sevgili. Hep ben varmisim tek basima biz olunmuyormus sevgili. Yoklugunda anladim bunu da. Baksana sensiz ne kadar cok ogrenmis anlamisim. Ne kadar cok beklemisim seni. Ama hala yeni sevmisim gibi hissediyorum. Karsimda olsan saatlerce susarim. Ama sen gittimden sonra baslarim soylemeye herseyi anlatmaya . Sen gittikden sonra yine annem yalniz birakmadi sarildi bana sıkıca senin kirdigin kalbimi onarircasina sarildi tamir etti sanki. Dünyanin en guclu kadiniydi o. Babam gittikden sonra dik durmak icin ellinden gelen herseyi yapti benim icin. O uzulmesin diye aglayamadigim hickiriklarimi icime attigim gunler oldu benim. Sirf o dunyanin en guzel en guclu kadini icin yaptim sevgilim bunlari ilk defa senin icin degil onun icin guclu oldum. Hala guvendigim babamdan sonra tek adam olarak kaldin sevgilim. Koyamadim yerine kimseyi. Kalbimde hep sen vardin mekanin da baska birileri olmaya calişsa da hep sen vardin. Cikarip atamadim seni oradan. Kalbimin kirdiginda tamir etmeye calistim sirf sen kirip oradan cikma diye hep benle kal istedim sevgilim. Ama sen hep baskalarinda kaldin. Onlarlaydin. Onlarda sana hic benim yoklugumu aratmadilar biliyorum. Onlarinda senin de canin sagolsun sevgilim. Ben yine devam ediyorum sana bize sevgilim. Hic bisey degismeden o ilk gun ki devam ediyorum sevgilim. Peki sevgilim,sen olsaydin severmiydin bu kadar ? Sen olsaydin beklermiydin bu kadar ? Sen olsaydin ozlermiydin bu kadar ? Bunlarin cevabini bile bile soruyorum sana. Belki yalan soylersin de ben sana yine inanirim diye . Yalanlarini bile sevmistim ben senin sevgilim. Kusurlarina asiktim. Gitmene gerek yoktu sevgilim. Gelmen icin yapilan yollar vardi. Gitmen icin oldugunu bilmiyordum sevgilim sen hic bahsetmedin ki gitmekden sevgilim. Sen gidiyorum demeden gittin arkana bile bakmadin sevgilim. Ben yine bir umutla bekledim sevgilim. Seni hic suclu bulmadan sucu hep kendimde arayarak bekledim sevgilim. Ben hala biraktigin yerde biraktigin gibi bekliyorum sevgilim. Sen yinede gel sevgilim. Fazla gec kalma özlerken ölmek istemiyorum sevgilim. Bugun vardim belki yarin yokum sevgilim. Yarin ben olmazsam kim sever seni sevgilim. Kim bekler sevgilim. O zaman okursun belki bunlari sevgilim. O zaman anlarsin bendeki seni sevgilim. Sen olsaydin diyorum ya sevgilim. Keske yanimda sen olsaydin. Gel sevgilim,gec olmadan o biraktigin yere gel sevgilim.