de dief

16 1 0
                                    

woensdag 3 september 2013 05:34

HOOFDSTUK 3

ik hoorde me moeder gillen.

ik rende zo hard ik kon naar benenden,

wat is er wat is er hijgde ik.

mijn gouden armband is gestolen.

hoe kunnen ze dat gedaan hebben de deuren zaten toch allemaal goed op slot.

ze hebben met een baksteen de ramen ingeslagen zei me moeder.

ik heb vanacht niks gehoord? maar floris stond gister wel bij mij in de kamer ik liep naar beneden en de deur stond open ik deed de deur gewoon weer dicht en floris in de mand ik dacht dat het gewoon door de wind kwam.

bel de politie nu!! schreeuwde me moeder tegen me.

ik pak dus de telefoon doet de telefoon het niet.

ik riep me moeder en schreeuwde dat de telefoon het niet deed.

me moeder liep kwaad naar me toe en keek naar de telefoon.

shit zei ze shit ze hebben het draadje doorgeknipt zodat we de politie niet konden bellen.

ik liep naar een laadje waar onze mobielen in lagen ik belde dus snel de politie op.

de politie zei dat ze pas na de middag konden komen.

ik vertelde het aan me moeder en ze zei dat ik nergens aan mocht komen omdat anders alle aanwijzingen weg waren.

maar het maakte toch niks uit want ik moest toch naar school.

en uur later ging ik naar school, en had ik alles aan shannon en elise verteld.

we liepen naar de les.

we hadden nederlands en ik had me mobiel niet uit gezet,

me moeder beld me en ik vraag aan de nederlandse docent of ik mag opnemen omdat me moeder het was.

ze zei dat het mocht en ik nam dus op.

ze hebben voetafdrukken zei me moeder uigeput tegen me.

en weten ze al wie het is zei ik blij tegen me moeder.

ja maar dat vertel ik je thuis allemaal wel zei ze opgewonden.

de schoolbel ging en ik ging super snel naar huis toe omdat ik wou weten wie het was.

me moeder zei dat ze de naam nog niet wisten maar wel dat het een man was met schoenmaat 41

ik was opgewonden dat de politie bewijs had dus ik belde elise en shannon en had gezecht

dat het een man was met schoenmaat 41 toen ik opgehangen had was het al 9 uur dus ik ging naar boven me omkleden en naar bed was ik was doodop

willen jullie nog meer hoofdstukken vote/comment als jullie het leuk vonden

de eerste schooldagWhere stories live. Discover now