" Ahoj mami " přišla jsem domů ze školy a snažila se o úsměv, byla jsem naštvaná protože kvůli tomu namyšlenýmu blbečkovi jsem dostala další dutku a ředitel volal už po 3 za tento týden mámě " Ahoj Emm " řekla máma podrážděným hlasem. " Můžeš mi říct co to má znamenat?! To tvoje chování, ty dutky co máš?! Že mi furt dokola volá tvůj ředitel, mě to nebaví, žehlit tvoje průsery, slibovat a potom vypadat jako debil " naštvaně máma spustila až celá zrudla. "Ale mami já za to nemůžu to ten krétén Bieber! " Rozhodila jsem rukama. "Co jsi to o něm řekla?? " Zrudla máma snad až na zadku. " Že je to kretén " dupla jsem do země. " Tak to né holčičko " spustila máma ješte víc nahlas. Blbý známky, průsery, propadáš to ješte přežiju, ale aby si obviňovala chudáka Justina to ne " zkřížila ruce na prsou. " No to sk děláš prdel, že? Ty se zastaneš toho kret... Blbce a mě né? Jsem tvoje dcera! " Našvaně jsem na ni koukla a vyběhla schody nahoru a zabouchla dveře. Něco po mě máma ještě křičela, ale já už to nevnímala.
*******
Byla jsem naštvaná a nemohla jsem přestat myslet na toho blbce. Pustila jsem si notebook a zapla facebook. Hned na první stránce, co nevidím. Trapná fotka Biebera s jeho psíkama! Jak já ho nesnáším.. Zlostí jsem zaklapla notebook a vzala mobil do ruky, abych zavolala Kelly. Kelly je moje nejlepší kamarádka, ale bohužel je to nevlastní sestra Biebera, taky ho nemá ráda, ale kvůli rodičům ho musí přetrpět. " Ahoj Kelly " řekla jsem do telefonu " ahoj Emily " ozvalo se. "Nechceš se stavit? " Zeptala jsem se zoufale a čekala odpověď.. " Bohužel Emm nemůžu musím kvůli tátovi udělat poskoka tomu rozmazlenci" přecedila přes zuby a já uplně viděla ten její nabručenej obličej . Musela jsem se zasmát a řekla " to není fér, dělá mi problemy a ty mu musíš poskakovat, jsme anti-Bieberovci " zašklebila jsem se. Slyšela jsem Kell jak se směje a taky jsem se začala smát. "No nic Emm už musím " vyjekla Kelly. Rozloučily jsme se a típla to.
*******
Ráno jsem se vzbudila v 9:30 a jelikož máme školu až od 11:00 protože je projekt měla jsem spoustu času. Vylela jsem z postele a šla jsem si dát horkou ranní sprchu. Vzala jsem si svůj oblíbený šampón s vůňí ,,tutty fruity,, a umyla jsem si hlavu a celé tělo. Vlasy jsem si zabalila do ručníku a dala si kolem těla župan. Z koupelny jsem mířila rovnou k šatníku a vybírala oblečení. Oči jsem hodila na bílé tričko s černým nápisem ,,Fuck,, , které bylo pomerně krátké a šel vidět pupík a protrhané rifle. Oblíkla jsem se a šla jsem si vyfénovat vlasy, vyžehlila jsem si vlasy a přišla na řadu kosmetika. Namazala jsem si obličej niveou a potom nanesla make-up, korektorem jsem zakryla nedokonalosti a udělala jsem si černé kouřové stíny, oči jsem doladila tužkou a řasenkou pro větší oběm, celé jsem zakončila červenou rtěnkou a narůžovělou tvářenkou, sebehla jsem dolů do kuchyně a udělala jsem si kafe na cestu, ještě jsem si vyčistila zuby a vzala si svojí oblíbenou plátěnou tašku od Converse do ní jsem naházela iPhone, Sluchátka , make-upovou taštičku, pár tužek a poznámkový blok. Na hlavu jsem si dala černo fialovou bejsku s nápisem ,, I ❤ Haters!,, a šla k botníku. Vyndala jsem si z něj svoje béžové boty na platformě a vyrazila jsem do školy s tou nejlepší náladou, ale to jsem ještě netušila co se stane...
PRVNÍ ČÁST JE O NIČEM, ALE CHTĚLA JSEM ZKUSIT PSÁT STORY POKUD CHCETE POKRAČOVANÍ URČITĚ NAPIŠTE DO KOMENTÁŘÚ OMLOUVÁM SE ZA CHYBY. :-)
ČTEŠ
#Heartbreaker
RomancePříběh o nenávisti, která je tak silná a zároveň křehká, že se může rovnat s láskou