Ahoj, takže prvně bych chtěla 'říct' , že tato část bude věnovaná jedné super holčině, která byla z tohoto velmi nadšená a je to ,- Adélka Julišová mimochodem je to také adminka na facebookové stránce ,- Justin Drew Bieber moc se neznáme, ale je strašně fajn :-)
******
V minelé části ,-
Začalo zvonit na konec poslední hodiny a učitelka za námi jen křičela ať nezapomeneme být zítra v 9:00 před školou a čekat s věcima na autobus.
*****
" Čau mami " zakřičela jsem na celý barák a po chvilce se mi ozvala máma. "Ahoj Emm, tak jak bylo ve škole ?" zeptala se jemným hlasem. " Úplně skvěle" Prohodila jse ironicky a šla jsem se ke stolu najíst."Jakto?" Zeptala se mě máma udiveným pohledem." Ne nic mi neříkej je mi to jasný jsi na projek s Justinem"."Jo uhola jsi" Otráveně jsem si strčila jídlo do úst a polkla jsem."Áha tak to jo" Máma dostala totální záchvat smíchu a já po ní chodila jen vražedný pohled a šla jsem do pokojeRozhodla jsem se že zavolám Kelly a zeptám se jí na pár věcí, potom jsem se nato vykašlala a jen jsem jí napsala sms ,, Jsem na projekt s tvým bráškou a budu s ním i na výletě!! " Sms jsem odeslala a šla jsem si udělat pár úkolů. Hned potom jsem si šla zapnout notebook a najela jsem na facebook. Svítilo mi tam jedno upozornění na zprávu, rozklikla jsem to a kdyý jsem si přečetla kdo mi píše, málem jsem se udusila a věřte, že v tu chvíly jsem chtěla.Byl to kdo jiný než pan dokonalý, Dokonalý s velkým ,,D " Totální křupan a blbeček Justin Bieber.
Justin : Ahoj kočičko těším se na výlet!
Já : Polib si prdel Drew!
Justin : Líbí se mi, když se zlobíš těším se na tebe!
Nad poslední zprávou jsem pokroutila hlavou a už neodepisovala zapla jsem si nahlas hudbu z iTunes a šla jsem do koupelny. Vzala jsem si vlhčené ubrousky a pořádně jsem si odlíčila obličej. Vyčistila jsem si ho cleanerem a zeslíkla jsem si oblečení.Hned jsem vlezla do sprchy a užívala si ten skvělí pocit horké vody na mé kůži, skvěle se tu přemýšlí a hlavě se člověk skvěle uvolní.Po asi půl hodinovém nahřívání jsem sipořádně namydlila vlasy a tělo, vše jsem spláchla a na určená místa jsem si dala pěnu naholení, žiletkou jsem si místa oholila a duůkladně spláchla v rychlosti jsem si dala bahení masku a spláchla jiHned co jsem se dostala ze sprchy mě pohltila ta zima, doběhla jsem k posteli a oblékla jsem si pyžamo, šla jsem si vyčistit zuby a rozčesat vlasy, když bylo vše hotovo zhasla jsem v koupelně a vypla jsem hudbu, ze skříně jsem si vytáhla věci ve kterých zítra pojedu a naposledy jsem překontorlovala sbalené věci už se včera jestli mi nic nechybí, když se to zdálo v pořádků zalezla jsem do postele a pípla mi sms od Kate ,, Tak to si užijt, Vrr! " Myslela jsem, že ji zabiju,ale přece jen jsem se usmála, iPhone jsem dala na nabíječku a na noční stolek a pohodlně jsem se uvelebila celkem brzy jsem usnula,ale při myšlenkách na Biebera -.-
*******
" Píp,píp,píp" začalo mi nahlas drnčet v hlavě. "Zasranej budík " Zakřičela jsem a rukou jsem šmátrala po stolku, abych ho vypla. když se mi to povedlo tak jsem se vyhrabala z postele a šla jsem do koupelny udělat ze sebe člověka.Podkladový krém, korektor a makeup, zapudrovat mojí láskou pudrem ,, Stay Matte ,, a cat eyes doladěné řasenkou a bronzerem. Nakulmovala jsem si vlasy a věci jsem hodila do kufru, šla jsem se obléct. Černé legíny bílý crop top, kožená bunda a červená čepice OBEY. Outfit hotovo, makeup hotovo! Snesla jsem kufr dolů a rychle jsem si šla pro telefon a nabíječku, dala jsem si to do kabelky a šla jsem si jako vždy udělat kafe, máma byla v práci takže jsem nemusela snášet její řeči a od školy jsem kousek tak se ani moc nepotáhnu s věcmi.. dala jsem si na nohy Vansky a vyrazila jsem i s kuframa směr škola.. Tak už čekalo plno žáků a somozřejmě i pam ,, D " hned jak mě viděl šel ke mě a učitelka řekla ,, Výborně sednete si v autobuse vedle sebe" Než jsem stačila něco říct učitelka zavelila k odjezdu a Justin mě vtáhl doautobusu.. Seděl vedle mě a pořád mě pozoroval těma krásnýma hnědýma očima, nevím co se to najednou se mnou stalo, ale necítila jsem nenávist?!Najednou mě Justin chytil za ruku a já se ho zeptala "Co to děláš Bieber?" "Pšt Emily jsi krásná a už dlouho se mi líbíš, jen jsitak nedostupná, proč?" To byla otaázka,kterou jsem sikladla i sama, nevím proč, ale Justin se ke mě začal naklánět, rukou mi hladil tvář a nakláněl se blíž a blíž. zrychlil se mi tep a krev ve mě vřela než jsem se nadála byl přilepený na mích rtech a já cítila tu dokonalou chuť a ten krásný pocit v mém podbříšku.
Asi je to dost o ničem, ale bude to lepší slibuji, vote a komenty potěší, beru i kritiku, pro dálší část aspoň 5 vote a 5 komentářů,moc děkuji těm co čtou a omlouvám seza chyby. :-)
ČTEŠ
#Heartbreaker
RomancePříběh o nenávisti, která je tak silná a zároveň křehká, že se může rovnat s láskou