Don't Run Away

1.2K 74 0
                                    

"Hyung ne zamana kadar benden kaçacaksın?" Chanyeol Baekhyun'a yaklaştığında Baekhyun hafifçe gerilemişti.
"Senden kaçmıyorum." Biraz daha gerilediğinde Chanyeol'a hissettirmemeye çalışmıştı fakat Chanyeol gayette Hyung'unun gerilediğinin farkına varmıştı.
"Hayır kaçıyorsun." Chanyeol Hyung'unun üzerine biraz daha gittiğinde Baekhyun iyice gerilemek zorunda kalmıştı.
"Hayır kaçmıyorum." Baekhyun'un gerilemesiyle az yer kapanmış ve bacakları koltuğa değmişti. Daha fazla geri gidemeyeceğini anladığı için koltuğa oturmayı tercih edip kollarını birbirine bağlamıştı.

"Ozaman yanına oturabilirim ha? Ne dersin?" Chanyeol Baekhyun'un yanına doğru oturmuştu ve yüzüne dik bir şekilde bakmaya devam etmişti.
"E-Evet oturabilirsin." Sesi titreyen Baekhyun kendine içinden küfür ederken Chanyeol koltukta ona daha çok yakınlaşıp koltuğun köşesiyle kendisini sıkıştırmıştı.
"Ozaman sana daha çok yakınlaşabilirim Hyung?" Chanyeol utanmazsanıza sırıtırken Baekhyun'un üstüne çıkmak için yükselmişti. Baekhyun konuşmaya yeltenirken Chanyeol Baekhyun'un çenesini tutup sağa ve sola sallamıştı.
"Sadece bana kendini bıraksan ne olur Hyung. Yormasan beni ha ne dersin?" Chanyeol cevap vermeyen Hyung'unun üstüne biraz daha çıkıp onu altında bırakmıştı.

Baekhyun utangaç bakışlarıyla ona bakarken Chanyeol onu daha fazla utandırmamak için çenesini dudaklarına yakınlaştırıp karşısındaki dudağı yalamış ve geri çekilmişti. Baekhyun'dan sert tepki alamayıp kendine güven sahibi kazanan Chanyeol çenesindeki eli sırtına götürüp kendini destekleyip ıslanan dudaklara açlıkla saldırmaya başlamıştı. Hem öpüp hem emerken yavaş yavaş Baekhyun yumuşak öpüşlerle karşılık vermeye başlamıştı. Öpüşmenin ortasında Baekhyun kendini çekip Chanyeol'ün gözlerine sabitlemişti.
"Bu yaptığımız yanlış. Hyung'un olarak buna izin vermemeliyim." Baekhyun'un dışı Chanyeol ateşiyle yanarken vicdanı kendi ile kavga ediyordu. Chanyeol anlını Baekhyun'un anlına yaslayıp gözlerini tamamen gözlerine sabitlemişti.

"Bunu seninde istediğini biliyorum Hyung. Eğer istemezsen bir daha asla konusunu bile açmayız." Baekhyun duyduklarıyla gözlerini kapatması bir olmuştu. Gözleri kapanmasıyla birlikte ikisinin öpüşmesi ilk öpüşmeye göre sertleşmiş yumuşak öpücükler yerini ısırıklara devretmişti. Chanyeol öptüğü dudağı yalıyor ve dudak kurumadan hemen yaladığı yeri ısırmaya başlıyordu. Baekhyun içindeki inlemeyi dışarı vurmamak için kendini sıkmaya başlamıştı. Chanyeol dudaklardan uzaklaşıp Baekhyun'un boynuna doğru gelmişti. Dudaklarını Baekhyun'un boynunun her santimine sürtmeye, ısırmaya ve yalamaya devam ederken elleri ise kazağın içine girip tepeciklerini bulup kazağın altından ezmeye başlamıştı. Baekhyun'un dudakları dudaklarla kaplı olmadığı için inlemesini tutamamış ve inlediği gibi kızarmaya başlamıştı.

Chanyeol iyice güven duygusunu tadarak bir çırpıda önce Hyung'unun sonra ise kendi kazağını çıkartıp yere doğru fırlatmıştı.
"Hyung tahmin ettiğimden daha iyi hissettiriyorsun." Baekhyun duyduğu övgüden kendini ödüllendirilmiş gibi hissederek Chanyeol'ün boynuna ellerini koyarak kendine çekip dudaklarını yeniden emmeye başladı. Chanyeol daha fazla kendini tutabileceğini inanmayarak kendinin ve Hyung'unun pantolonunu sırasıyla çıkartmış boxerlarıyla kalmışlardı. Chanyeol eliyle boxerın üstünden Hyung'ununkini okşamaya başladı. Elinin altındaki yavaş yavaş şişmeye başladığında dayanamayarak inlemişti.
"Hyung seni üzmek istemem ama baştan uyarımı yapmalıyım acıyabilir." Baekhyun yüzündeki soru işaretlerini silerek kafa sallamıştı.
"Bu saatten sonrası umrumda değil."

Chanyeol Hyung'unun sözlerinden sonra arsızca gülümseyip boxerını yere fırlatıp üyesini eliyle sıvazlamaya başladı.
"Tadına bakmak ister misin?"
"Bu soru mu?" Baekhyun olduğu yerde dizleri üstüne doğruldu ve Chanyeol'ün üyesine doğru kafasını eğdi bu sayede Baekhyun'un güzel poposu Chanyeol'ün gözleri önüne serilmişti. Elini üyesine atıp sıvazlamaya başladığında Chanyeol'ün huysuzlandığını anladığında direk ağzına almış ve emmeye başlamıştı. Kafası yere doğru eğip Chanyeol'ün üyesini emerken Baekhyun'un güzel poposu havaya daha da çok kalkmıştı. Chanyeol hissettiği zevkle beraber Baekhyun'un boxerını bacaklarına indirip karşısındaki popoyu elleriyle yoğurmaya başlamıştı. Kendinden geçen Chanyeol yoğurmaları sertleşip Hyung'una şaplak atmaya başlamıştı. Bir süre sonra Chanyeol Hyung'unun deliğine haber vermeden baş parmağını aninden soktu. Baekhyun ağzındaki dolulukla ses çıkartsada çığlığı ağzındaki dolulukla yok olmuştu. Yüzü acıyla değiştiğinde Chanyeol yavaş yavaş parmağını çekip masaj tarzı ovuşturmaya başlamıştı. Baekhyun'un deliğine parmaklarını sürtüp acıyı yumuşatmıştı.

Baekhyun acının kaybolmasıyla saksoya kaldığı yerden devam etmişti fakat daha acımasızca emip ısırıklar atıyordu. Chanyeol yeniden iki parmağını yavaş yavaş zorlamış makas hareketiyle deliği genişletmeye başlamıştı. Hyung'unun acısını hafifletmek için yavaş davransada daha fazla zevkten dolayı bekleyemeyeceğini anlamıştı. Chanyeol deliğin yeterince genişlediğini hissettiğinde Hyung'unun çenesini tutup yüzüne doğru çekip öpmeye başladı. Baekhyun ise saksoyu dudaklarına çekermişçesine öpmeye devam ederken Chanyeol daha fazla dayanamayarak dudaklarını Hyung'undan ayırıp onun döndürdü.
"Dizlerinin üstünde durabilir misin Hyung?" Baekhyun itiraz etmeyip saniyesinde dediği şekili aldığında Chanyeol dikelip ayağa kalkmıştı. Chanyeol deliği üyesiyle buluşturmadan önce Baekhyun'un deliğine üyesini sürtmüş ikiside sesli bir şekilde inlemişti.

"Chanyeol-ah dayanamıyorum sok şunu artık." Chanyeol Hyung'unun girişiyle üyesini deli edip sürtmeye devam etmişti.
"Bir kez daha yapacaksak neden olmasın."
"Tamam lanet olsun sok şunu." Chanyeol duyduğu kelimeyle aniden deliği zorlamış Baekhyun'dan bir çığlık kazanmıştı.
"Ahh canım acıyor biraz yavaş ol."
"Afedersin Hyung birazdan alışırsın." Chanyeol tam girmeyen üyesini biraz daha bekletip tümünü girmesi için zorlamıştı. Tümü girdiğinde içinde hafifçe dönerek acıyı zevke dönüştürmek için birazcık beklemişti. Baekhyun kendini hazır hissederek poposunu Chanyeol'a ittirmiş ve bir kere daha inlemişti. Chanyeol Baekhyun'un hazır olduğunu hissedince yavaş yavaş vuruşlarını arttırmıştı.

Kendileriyle birlikle koltuk sallandığında gıcırtı sesleri Chanyeol'ü rahatsız edip Baekhyun'u kucağına oturtmuştu.
"Hyung o güzel kıçınla biraz zıpla bakalım." Baekhyun adeta bu anı beklermiş gibi arsızca zıplamaya başlamıştı. Chanyeol yakınlaştığını hissettiğinde eline tükürüp Baekhyun'un üyesini alıp çekmeye başladı. İkiside hızdan ve zevkten daha fazla dayanamayıp Chanyeol Hyung'unun içine Baekhyun ise Chanyeol'ün eline boşalmıştı. Nefes nefese kaldıklarında pozisyonları değişmemiş kendilerine gelmelerini beklemişlerdi.
"Hyung?"
"Kes sesini tamam belki bir tur daha yaparız."

Don't Run AwayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin