*1*

56 5 4
                                    

In sfarsit,ziua mult asteptata de toate boboacele din clasa a-9-a a sosit. Cel mai minunant eveniment avea sa aiba loc in mai putin de 4 ore, iar Min inca nu era gata. De mica si-a dorit sa participe la Balul Bobocilor,iar acum iata ca visul ei se va indeplini. Nu crede ca va castiga balul, dar ea se bucura doar pentru ca participa. Va sustine un moment de dans impreuna cu iubitul ei pe un colaj de melodii.

Imbraca rochia care ii statea perfect pe corp, machiajul si parul erau gata facute, ii mai lipsea doar pertenerul, care trebuia sa soseasca in orice moment. Coboara usor scarile si se uita prin jur dupa parintii ei.

- Mama? Tata?

- Venim imediat. Nu pleca pana nu iti facem o poza.

Ambii parinti isi privesc fata incantati de ce copil minunat au. Dominsoara bobocita era pozata mai ceva ca o vedeta.

- Mama, gata, doar nu ma marit, e doar un bal.

- De mica ai tot vorbit de cat de mult iti doresti sa participi la acest bal, trebuie sa ramanem cu multe amintiri.

- Scumpo a venit colegul tau.

- Tata, nu e colegul meu. E iubitul meu.

- Da, pai si eu ce am zis? Stiu ca e colegul tau.

- Eu plec, nu uitati la 9:30 intru pe scena sa nu intarziati. Va iubesc!

- Vom fi acolo. Si noi te iubim.

Din perspectiva lui Min:

Il iau de brat pe Baekhyun, iubitul meu si ma indrept emotionata spre cladirea unde va avea loc balul.
- Baek..am emotii.
Baekhyun:- Iubito,o sa fie totul bine,tu castigi anul asta.
- Sa speram..
Intru increzatoare in sala care era plina ochi de oameni. Aproape ca imi venea sa ma intorc inapoi pe usa si sa o iau la fuga. La insistentele iubitului meu intru in culise si incep sa ma pregatesc. Stiam de la bun inceput ce aveam de facut fiecare,au fost saptamni intregi de munca. Totul trebuia sa iasa perfect. Tematica balului era "Turcia". Costumele erau ca ale turcilor,dansul de grup era unul turcesc,totul era aranjat in asa fel incat sa se respecte tematica. La proba de aptitudine am hotarat sa fac un colaj de mai multe dansuri.
Se apropie ora in care imi voi arata talentul pe scena. Trag un ochi in sala si vad ca parintii mei erau in primul rand. Lumina se aprinde,cortina se trage..in fata mea o multime de oameni asteptau sa ii uimesc. Muzica rasuna in boxe iar eu incep sa ma misc pe ritmul acesteia. Uit de emotii,uit de lumea care ma privea si incep sa dansez lejer fara da gresesc nici un pas,fiind intr-un sincron perfect cu iubitul meu.
La sfarsit un ropot puternic de aplauze rasunau in intreaga sala.
Intru entuziasmata in culise si intampin bucuroasa toate felicitarile.
Baekhyun:- Ai fost extraordinara,iubito. Vino cu mine am o surpriza pentru tine.
L-am urmat increzatoare pana am ajuns in spatele cladirii.
-Baek,ce facem aici?
Baekhyun:- O sa vezi,draga mea.
Ma tranteste puternic de perte,ma saruta pasional plimbandu-si mainile pe tot corpul meu.
-Baek,lasa-ma!
Baekhyun:- Haide iubito,acum daca tot ai mai crescut,putem face si alte lucruri.
- Nu vreau! Lasa-ma!
Baekhyun:- Ba o sa vrei!
Ma zbateam in incercarea de a scapa din mainile lui,dar in zadar. Imi inchid ochii si incerc sa imi accept soarta. Am fost mintita de iubitul meu la care tineam foarte mult. Ce poate fi mai dureros de atat? Credeam ca ma iubeste...dar el...el a stat cu mine doar cu un scop. Suvoaie de lacrimi imi inundau fata pana cand..
Deodata simt cum Baek este indepartat de mine. Imi deschid ochii si vad o silueta inalta,imbracata in negru care il loveste pe Baekhyun. Nu stiam cum sa reactionez,acesta m-a apucat de mana si m-a tras dupa el. L-am urmat chiar daca nu stiam cine e,pana la urma m-a scapat de nenorocitul ala.
Intram inapoi in cladire,in camera cu costume. Ma uit mirata la el si imi fac curaj sa il intreb:
-Cine esti?
-Nu conteaza.
-Ba pentru mine conteaza.
-Momentan,conteaza sa inveti sa ai grija de tine.
-M-multumesc ca m-ai salvat.
Acesta nu mai spune nimic si pleaca...Oare cine este acest baiat cu voce ragustia care m-a salvat?

Heei. Nici nu stiu cu ce sa incep. Imi pare super,super rau ca nu am mai fost activa,dar chiar nu aveam timp. Dat fiind faptul ca se apropie examenul de evaluare am avut foarte mult de invatat. Am revenit cu un nou capitol. Sper sa va placa,voi posta in curand si la celelalte carti^^. Imi cer miiii de scuze si astept o parere despre acest capitol. Va puup :*:* needitat

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Agentul IubiriiWhere stories live. Discover now