Qe nga dita qe babai ime ishte futur ne burg e gjithe familja ime ishte shkaterruar.Kishin kaluar dy jave dhe asgje spo behej.Albi po mundohej ta nxirrte babane me mishe e me shpirte por mesa duket e akuzonin per shume gjera por une e dija qe asnjera nga keto nuk ishte e vertete.Perse kishin vendosur familjes sone tja benin kete gje perse?Qe nga ajo dite famija ime ka ndryshuar shume Albi ka nete qe svjene ne shpi nje nate erdhi si mos me keqe i rrahur dh kur e pyetem ca kish ndodhur na tha qe ishte zene me nje polic por qe do ja rregullone qefin shume shpejte.
Sot ishte e premte dhe klasa ime organizonte nje feste te vogel si tip "party" dhe une deshiroja te shkoja, por mamaja nuk me lejoj thoshte qe vajza nuk duhet te brredhi larte e poshte per sa koh e ka babane ne bure . Keshtu qe une i thashe do shkoja nga Anxhela shoqja ime me e mire qe ne djepe me pake fjale.Babai i saj ishte shok i ngusht me baban time dhe para 10vjetesh ai me gjithe te shoqen vdiqe ne nje aksident me makine .Te gjithe te afermit i kishte ne Zvicer dhe nuk kishte kush ti mbante Anxhelen dhe Annen motren e saj 21 vjece e cila eshte e dashura e Albin keshtu qe u rriten me ne.
Kisha veshur nje fustan blu i cili me nxirte ne pah format e trupit vendosa pak tualet dhe u nisem per te lokali.Rruges kishte shume djeme te cilet me hidhnin fjale,por une nuk e ktheja koken
"Grejs me te vertet ke ndryshuar shume ,je bere shume e mire"-tha Anxhela
"Faleminderit zemer vetem duhet te nxirojme se n oren 18:00 duhet te jem ne shtepi" i thashe e shqetesuar sepse ora kishte shenuar 14:00
U futem ne nje rrugic ne te cilen ndodheshin vetem nje burre dhe dy cuna
"O Greis shikoje pak ate sa hot qe qenka ti paska ngulur syte"-tha Anxhi per djalin ne te maje qe po me shikonte ishte shume i mire si paraqitje kishte floke te verdha pake t gjata si me onde te ngritura larte ca sy bly dhe nje trup OMFG very very hot...
Ja ngula syte dhe nuk ja shqita.Dhe ai beri te njejten gje.
Dukej sikur do te me hante me sy po m shikonte nga poshte deri larte dukej sikur isha nje rrobe te cilen ai do ta blente dhe po e studionte
Kur papritur tre makina te zeza te cilave nuk ja mora veshe marken por dukeshin si trenjake kaluan aty me shpejtesi hapen xhamat dhe gjuajten drejte nje burri qe doli nga lokalim me psitolet.Ne ate moment dhe djali bukurosh nxorri nje pistolet nga brezi dhe filloj te gjuante.ne ate caste mu err gjithcka nuk munda te shihja me asgje dgjoja vetem zerin e Anxhit qe klithte me te madhe....
YOU ARE READING
My policeman (shqip)
RomanceDashuria eshte e vetmja ndjenje qe njeriu nuk e komandon dot. Ai eshte nje police i cili e dashuron profesionin e tij, ose keshtu duket. Ajo nje nxense ne shkolle te mesme babai i se ciles eshte burgosur per shume krime. Fati i vendos ata perball...