TOTUL SAU NIMIC

88 9 0
                                    

Dragi super eroi ai Parisului ca să-l invingeti pe Houk Mouh(nu stiu chiar cum se scrie) va trebui să uitați această zi ,iar eu în schimb o să vă dau o carte cu vrăji din care vraja 117 îl va omora pe dușmanul vostru.
Mn:Dar alta soluție nu mai există?
F:Ba da micul meu erou cealaltă opțiune ar fi să vă las să știți ce sa întâmplat în ziua aceasta,dar .........trebuie să vă ascundeți identitatea de toți ceilalți și să vă concentrați la lupte.
Bub:Dar cartea cu vraji,?
F:o să o primiți.
Bub si MN:A doua variantă.
F:Ok
Marinette Pov
El rostește niste cuvinte intro limba ciudată,cred ca este un fel de vrajă.
Am avut dreptate în privința vrajei.
Adrien Pov
După ce termină de spus vrajaa trezesc în cameră mea alaturi de Plagg.
Cartea este la Bugabu adică la Marinette.
Marinette Pov
Mă trezesc în cameră mea și o zăresc pe Tiki care pare extenuată,iar de cealaltă parte a corpului meu se afla cartea care FARAONUL a spus că îl vom învinge pe dușmanul nostru .
Tiki este timpul.
T:Îmi pare rău Marinette ,dar nu mai am putere.
Cat durează să îți revi ?
T:Cam 5 minute.
M:Ok poftim niste biscuiți.Între timp il sun pe Adrien adică Motan Noir .
*Convorbire telefonica*
Alo ,Adrien ?
Da Bugabu.
Nu îmi mai spune așa ,ne intalnim în 7 minute la turnul Eiffel,în vârf.
Ok.Pa!
Pa!
*Convorbire telefonică închisă*
Tiki ești gata.
Da sunt gata Marinette.
Tiki transformarea ............Daaaaa.
După ce m-am transformat am plecat la turnul sfatului unde Motan Noir era acolo ,mă astepta.
Buburuzo ai spus 7 minute nu 17 spune el sarcastic .
On acel timp cad în genunchi si aud în gândul meu o voce cunoscută.
Era ...nu pot să cred ......era .......si îmi comunica prin ......

Cam asta este capitolul la 12 lickeuri pun next.
Va pup buburuzelor si o zi minunata si doresc.

MIRACULOS VOLUMUL1 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum