Impossible Episode (1)

1.4K 112 15
                                    

"ေတာက္"

မနက္ေစာေစာစီးစီး Taecyeon တစ္ေယာက္ ေဒါသတႀကီးနဲ႔ သတင္းစာကို ခံုေပၚပစ္တင္လိုက္ၿပီး အိမ္ျပင္သို႔ထြက္သြားသည္။

အစ္ကိုျဖစ္သူ ထြက္သြားသည္ဘက္ကို ေငးၾကည့္ရင္း Yoon သတင္းစာကို ေကာက္ယူၾကည့္လိုက္သည္။

သတင္းစာရဲ႕ ထိပ္ဆံုးစာမ်က္ႏွာမွာ စာလံုးမဲႀကီးျဖင့္ေရးထားတာက
"The black Men are back"...
သူမ သတင္းစာကို တစ္ရြက္ႏွစ္ရြက္ေလာက္ လွန္ၾကည့္လိုက္သည္။

"ယေန႔ သူေဌးႀကီး Mr.-- ၏ တိုက္ ေဖာက္ထြင္းခံရသည္မွာ black men တို႔၏လက္ခ်က္ဟု ယူဆေနၾကသည္။ မီးခံေသတၱာတစ္ခုလံုးတြင္ ေဒၚလာ တစ္ရာတန္တစ္ရြက္သာ ခ်န္ထားခဲ့ၿပီး ထိုေဒၚလာရြက္ေပၚတြင္ သၾကားခဲတစ္ခဲတင္ထားခဲ့သည္။
ထိုအရာမွလြဲ၍ မည္သည့္သဲလြန္စမွ ခ်န္ရစ္ထားခဲ့ျခင္းမရွိပဲ ေျခရာလက္ရာမပ်က္ရွိေနခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္----- "

"---ဟုေခၚေသာ ဆင္းရဲသားရက္ကြက္ရွိ church ေက်ာင္းတစ္ခုေရွ႕တြင္ တစ္စံုတစ္ေယာက္က For poor ဟုစာတန္းကပ္ကာ ေငြထုပ္တစ္ထုပ္ထားသြား---- the black --"

"The black men ဆိုတဲ့သူေတြျပန္လာၿပီလား?
တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ခန္႔ေျခရာေဖ်ာက္ေနေသာသူတို႔..
သူတို႔ျပန္ေပၚလာျခင္းသည္ ဆင္းရဲသားလူစုအတြက္ အားတက္စရာျဖစ္ေပမယ့္လည္း လူခ်မ္းသာ သူေဌးသူႂကြယ္အသိုင္းအဝိုင္းအတြက္ေတာ့ အလြန္စိတ္ေျခာက္ျခားဖြယ္ရာျဖစ္ေနေပလိမ့္မည္လား?------"

"The black men ဆိုသူမ်ားသည္ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔က စတင္လႈပ္ရွားခဲ့ၾကသူမ်ားျဖစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္အတြင္း သူေဌး သူႂကြယ္မ်ား၏ ဘဏၭာတိုက္ကို ႀကိဳက္သလို ခ်ယ္လွယ္ ခဲ့ၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ ဆင္းရဲသားမ်ားအတြက္လည္း ေခတ္သစ္ Robin Hood မ်ားဟူ၍ေခၚတြင္ခဲ့ေသးသည္။ The black -----"

"The black men ...... "

Yoon - ကၽြတ္စ္~~ သတင္းစာတိုင္းမွာလဲ ဒါေတြခ်ည္းပဲ~~

Yoon လက္ထဲက သတင္းစာကို ခံုေပၚသို႔ျပန္တင္လိုက္ၿပီး အစ္ကိုျဖစ္သူထြက္သြားရာဘက္ကို ေငးၾကည့္လိုက္သည္။ ဟုတ္ပါတယ္.. အခုအခ်ိန္ သူ႔အစ္ကို ရဲဌာနခ်ဳပ္ကိုပဲ သြားမွာပါ။ မေန႔ည အိမ္ျပန္လာထဲက သူ႔အစ္ကို မ်က္စိမ်က္ႏွာမေကာင္း။ သူ႔အစ္ကိုကို ေခါင္းခဲေစတာ ဒီအမႈပါပဲ။ The Black Men~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ImpossibleWhere stories live. Discover now