Sonunda çok güzel bir kıra gelmiştik.Peter keçileri serbest bıraktı.Onlarda otlamaya başladılar.Bende Peter ile konuşuyordum.
H:Peter daha önce hiç şehre gittinmi?
Aşqk:Tabi gittim..Orada doğdum hatta..annem beni buraya bıraktı..
H: P-peki sevdiğin kız varmı? O/////O
Aşqk: O/////O hayır..sadece sevdiğim bir arkadaşım ShyHeart var.
H:Pekala...
Manzarayı izlemeye başladım.Çok güzeldi..
Aklıma nedense dedemle yaptığım şeyler geldi..Bazen ağlıyordum..Ama hemen siliyordum...Şimdi anladım..Ben sorunlu bir kızım..Ama dayanacağım!
Peter keçileri gezdirmeye gitti ve bende çiçek topladım.Papatyalar,Nergisler,Songüller,Güller topladım ve 3 çimenle bağlayıp demet haline getirdim.
Peter anlatıyor (evet düşündükleriniz)
Sanırım bu kızda beni etkileyen birşeyler var.Heidi çok güzel akıllı ve eğlenceli üstelik çok tatlı bir kız :3 ona aşık oldum galiba..
Ben böyle derken keçilerim kaçmıştı! (Y.N: Keçileri kaçırmışsın sen :D ) Fırtına hızında koşarak onları tuttum ve bağladım. Keçileri birazdaha gezdirip Heidinin yanına döndüm.Elinde 1 çiçek demeti hayır hayır düzineden fazlası vardı. (Y.N: Peter anlatırken P veya " .... " olacak)
''Bukadar çiçeği napacaksın Heidi"
Heidi anlatıyor.
Hihihihi
H:Sana sana vereceğim Peter.Sen benim kardeşim gibisin.Seni çok seviyorum.İşte bunlar sana.
Aşqk: Peki.Teşekkürler Heidi
H:Rica ederim
Yavaş yavaş akşam oluyordu.Dağların arasından güneş batıyordu.Çok güzel bir görüntüydü.Kendimi uykuya bıraktm ama hala uyanıktım.Sadece şunu hatırlıyorum.Kendimi Peter'in kollarına attım.Ve o bana iyigeceler dedi.Uyudum.
***
Evet arkadaşlar bence romantik oldu.Ve 200 kelime yazdım.Artık her gün 4 bölüm yazmaya çalışacağım.Veya 3
Voteleriniz ve okumalarınız için teşekkürler. Bay bay ♡(∩o∩)♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞLARIN KIZI
Short StoryHerkese merhaba arkadaşlar :3 Yeni bir hikayem daha var bu Heidinin Günlüğü ve gerçektir diyemem.Gerçek masala benziyor.Ama tam değil.Artık 1 hafta boyunca bu kitaba odaklanacağım.50 Veya 61 bölüm olacak.İyi okumalar.