S.1: Hangi okul da okuyorsun ve kaçinci sınıfsın?
Cevap: Öncelikle Gaziantep Vedat Topçuoğlu Anadolu lisesinde ,10.sınıfa gidiyorum.
S.2: Böyle bir eser yazmak nerden aklınıza geldi?
Cevap: Kardeşimi uyuturken aklıma geldiğini söylesem? Evet, aniden aklıma bir çok kurgu gelebiliyor. Zoraki Mafya da aniden gelen ilhamlarım dan biri işte :)
S.3: Kitap teklifleri geliyor mu?
Cevap: Daha almadım ama bu konu da kararsızım. Okuyucuların bu konuda ki tepkileri beni korkutuyor açıkcası.
S.5: Sizin de böyle bi aşkınız olsun istediniz mi?
Cevap: Bunu hiç düşünmemiştim aslın da ama sanırım isterdim. Ezranım ve hiranın aşkı fazla atraksiyonlu.
S.6: Güzel yorumlar , mesajlar aldığın da neler hissediyorsun?
Cevap: Çok mutlu oluyorum , hatta ağladığım yorumlar bile oldu. İnsanların beğenisini kazandığım zaman bişeyleri başardığımı hissediyorum ve bu bana çok büyük bir haz veriyor.
S.7:Ah ne güzel senin adına çok sevindim, hikaye yazarken zorluk çektiğin anlar oldu mu?
Cevap: Hemen hemen her böluum İlk zamanlarda okuyucu kitlem pek yoktu Bu yuzden pek ozenmiyordum
Ama okuyucu kitlesi artinca beklentilerde buyudu Ve benim daha fazla ozen gostermem gerekti. Bolumlerin gec gelme sebebide bi bakima bu aslinda bir bolumu defalarca silip tekrar tekrar yazdigm oldu.S.8: Zoraki mafya kaç bölümden sonra final olacak?
Cevap: Bunu gerçekten bende bilmiyorum. Aklımda oluşturduğum bir final kurgusu var. Bunun icin kesin bişey söyleyemem.
S.9:Zoraki mafyanın 2. Kitabı olacak mı?
Cevap: Hayır tek kitap. Yaz aylarına doğru yeni bir kitap yazmayı planlıyorum. Bu belki ZM bittikten sonra olur ve ZM sezon finaline girerse o zaman olur.
Yoğun istek gelirse?
Malesef ben herşeyin tadın da bırakılması taraftarıyım.
Bu çok kötü oldu işte
Ama daha uzun bir yolumuz var merak etmeyin:)
Ah evet daha birsuru ZM ye Yb gelcek yuppiyuu 😂😂
😂😂
S.10: Hikaye yazarken size müzik dışında ilham veren şeyler var mı?
Cevap: Sanırım yoktur.
S.11: Hikayede "keşke hiç böyle yapmasaydım" dediğin anlar oldu mu?
Cevap: Ne yalan söyleyeyim , evet oldu :)
S.12: Senin hikaye de favori karakterin hangisi?
Cavap: Ezra?😂
Ehehehehe😀😀
Bence herkezin favori karakteri ezra.
Bence de yazarım
☺☺
S.13:Seni yansıtan karakter var mı?
Cevap: Aslında yazdığım her karakterde benden bir parça var.
Mesela?
Mesela ben Ezra gibi azicik egoist bir insanim. Hira gibi duygsal, Mira gibi cilgin ruya gibi umursamaz ayhan gibi polyana oktay gibi cocuksu meltem erdem gibi insanlara kolay isinamayan sedef seren gibi korumaci haldun seren gibi anlayisli oldugumu dusunuyorum Ama tabi disariya verdigim izlenim nasildir bilemem :)
Ah çok güzel 😻😻
😂😂
S.14:Wp grubu yada face kurmayi dusunuyo musunuz?
Cevap: Facebook grubumuz var ama wp yok Kurmayida simdilik dusunmuyorum :)
Okurlariniza iletmek istediğiniz mesaj war mi?
Bende biricik yazarimiza bu yazdığı müko hikaye ve röportaj icin çok çok tesekkkur ederim ve yolunun açık olmasini dilerim. ☺
Bu kisa zaman da kendini çok çabuk sevdirdin yazarim.☺