Mimarlik fakultesi 2.sinif ogrencisiyim. Adim Lydia Swan. Izmir de yasiyorum.
Suana kadar ne sewgilim oldu ne de sevdigim ve pek dusunmuyorum. Bazen kendimin ezik oldugumu dusunuyorum. Ama annem bizim oyle olmadigimizi ve asil bir aile oldugumuzu anlatiyor. He biz bu arada varlikli bir aileyiz ama o
Kimseye oyle demem.
Annem bugun grub toplantisi icin luks bir lokantqya gidecekti ve gidenlerin hepsinin cocuguda yaninda gelecekmis. Bende hazirlanmaya basladim. Yesil etek kirmizi topuklu ayqkkabilar kirmizi ust ve guzel bir topuz. Salim amcanin yanina gidip arabaya annemden ince bindim. Annem de geldi arkaya yanima oturdu. Giderken nuest grubunun yeni sarkisini acmasini istedim. O muzigi dinleye dinleye gittik. Geldigimizde cogunun cocuklari erkekti hatta hepsi sadece ben kizdim. Gercekten utancimdan gozumden yas gelecekti. Masaya oturduk. Annem etegimi asagiyacekip duruyordu bende yukariya neyse lavaboya gitmek icin izin istedim ve kalktim. Ben gittim ve geri donerken bizim masamizda oturqn cocuk kqpimi onunde bekliyordu.
- ne isin vqr burda ben gelirdim
-tamam bi sakin ol ne zamndan beri gelmedin bende merak ettim
-senin beni merak etmene gerek yok
-ama kalbimi kiriyorsun
-kiriyorsun degil kiriyorsunuz
-yani sizli bizli miyiz
- ne bekliyordun
-senli benli olmamizi
-beklemeye devam et sen
Dedim ve gittim giderken pesimden geldigini anladim. Ona bakmak icin doneyim derken yere dusuyordum ki o tutu. Adimi sordu Lydia dedim. Ve beni kaldirdi. Belime sarildi o kadar yakindikki dudagindaki cizgileri sayabiliridim.
Beni opucek sandim. Ama opmedi bende merakli gibi....
Sonra benim elimi tuttu ve yere egildi ayagima bakti bisi yok dedi. Tesekkur ettim ve kalkio gittim.
Anem bana merak dolu gozlerle bakti ama bisi diyemedim 0
Sadce isim uzun surdu dedim. Ben yere dustugumde cantqm orada kalmis olmali ki simdi hatirladim. O cocuk bana getirdi ve kulagima "GORKEM"
diye fisildadi adi olmaliydi. Neyse gun bitti ve eve gidip resim cizdim resim cizerken kapildim ve o cocugun resmini cizdim kendime inanamadim. Sonra aklimin ucundan simdiye kadar hic gecirmedigim seyleri gecirdim. Uyumaya calisitm olmadi sonra en sevdigim sanatci CEM BELEVININ sarkilarini dinleyerek uykuya daldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UCARIYDIK!
RomanceSeni nerden buldugumu ve senin beni nasil buldugunu bilmiyorum ama hqyatimda nuyuk rol oynayacagin kesin--